Suferi de prostie , dude !

In ultimul timp lumea „sufera” de frustrare sau nebagare in seama .
Nu exista seara in care sa nu vad avatarele unor fete care , zic ele , „se respecta” , avand poze „imbracate” in sutienu’ umplut cu sosete , vata , s.a.m.d sau in minusculii chilotei tanga sau boxeri , unde se poate observa cu usurinta celulita sau vergeturile.
Bineinteles ca ele se considera secsi in ipostazele vulgare gen reviste pentru adulti , « imbracate » mai sumar ca fetitele vesele , pentru ca atrag privirile unor obsedati care au intalnire cu Manuela in fiecare seara , in baie .
Ce sa mai zic de textele “ uitate dar nu atinge , si uite’asa eu va omor “ 😐 [ ?! ]
Normal ca ne omori , pentru ca prostia si vulgaritatea unora dintre voi nu are limite si ne omoara rusinea cand ne gandim ca exista specimene ca voi in a noastra „rasa superioara” .
Nu am absolut nimic cu domnisoarele care fac poze de genu si le pastreaza pentru ele . Nu am nimic personal nici cu « fetele » din categoria de mai sus , doar ca nu le agreez mentalitatea 🙂 .
Toate acestea fiind spuse , tin sa va anunt ca o fata poate sa fie secsi si cu o geaca groasa de iarna , fes , fular si manusi  🙂 .
Feminitatea cuiva nu consta in cat mai putine haine si cat mai multa piele la vedere . Poti fi secsi printr’un comportament adecvat unei adolescente ce intr’adevar se respecta si printr’o tinuta decenta .
Dar oare cine e de vina ca s’a ajuns aici ?
Voi ! „minunatii” baietei care abea au descoperit cum se deschide un prezervativ , care incurajati toata scena asta sunteti de vina !
Va clatiti ochii la vizualizarea „artisticelor” fotografii ale „nevinovatelor” fetite si le incurajati , ba chiar le dati idei pentru noi poze 😐 .
Azi va dezbracati in fata aparatului digital , in fata webului , maine ce va mai urma ? 😐

Respect yourself today ! Tomorrow , will be too late 🙂 !

11 gânduri despre „Suferi de prostie , dude !

  1. Si comportamentul asta se trage tot de la nevoia de atentie/aprobare/apreciere. Ca si cele din postul cu „naturaletea”. E oarecum surpinzator cat de mult ne afecteza viata chestiile astea, Desi, daca nu uitam ca omul e totusi un animal social, se explica.
    Problema e cum inteleg unii sa isi „rezolve” aceste nevoi. Sincer mie mi-e mila de aceste fete.
    Oricum eu zic ca gresesti cand dai vina pe baieti. In primul rand: „you cand blame a lion for hunting”. Nu e foarte buna analogia dar cred ca ai inteles. Dar nici macar despre asta nu e vorba. Daca baietii de genul asta vrei sa atragi si crezi ca prin comportamente de genu o sa reusesti nu vad ce vina au ei.

    Oricum, nu ca ma laud (decat oleaca), eu nu sunt un specimen foarte reprezenativ pentru baieti asa ca sa nu crezi ca le iau apararea.

    P.S. Vezi ca tre sa imi dai o bere … aaa … un suc adica ca na … Ca ti-am facut publicitate pe super renumitul si vizitatul meu blog. Care este totusi unul din cele mai, daca nu chiar cel mai, vizitate bloguri din Romania … de catre mine 😛 .

  2. :)) da , o sa’ti trimit o bere virtuala in timp ce mai stam la o „taclala” virtuala 😛 . Nu stiu daca baietii au toata vina , nu stiu nici macar daca toti dintre ei , dar cunosc cazuri in care comportamentul lor lasa mult de dorit in cazu’ asta 😐 , adica daca ei nu ar fi atat d obsedati de treburile astea , nici fetele de care vorbeam nu ar face o obsesie din atentia de care nu au parte . Bineinteles ca cea mai mare vina o au tipele care se lasa usor influentate si n’au personalitate darrr , mie’mi place sa dau vina p baieti 😛 , recunosc ca am fost putin subiectiva 😀 .

  3. fuarte tare mai lav…dar nush ce sa comentez….poate cand eram si noi mai mic…i-asi fi zis si eu unei fete sa pozeze nush cum…si plm…dar e adevarat crestem ne maturizam…plm…u esti fata cuminte:))…care nu isi tine gluga p cap cand polua:)):*

  4. De ce anume nu poti sa lasi comentarii ? Adica ce se intampla ? In mod normal ar trebui sa mearga ca nu am activata moderarea comentariilor. Vezi sa scrii codu ala corect. Ca l-am pus sa nu mai am spam.

  5. Lasa draga ..

    fiekre q cel doare :-??

    nu k nu mar deranja si pe mn dosurile sau tzatzele de pe la avt 😀

    darrrrr …. e bn .. mai rad si yo din gand in gand :))

    adik radem :X sqza`mi selfish`unea :X

Tell me

