Afectiune’n rate !

…

I .
Nu pot sa critic azi !
Nu pot sa ma gandesc la nimic acum ! Nu pot sa ma gandesc nici ca regret sau ca ma doare , desi lucrurile astea nu se gandesc ..
Nu pot sa dorm , nu pot sa stau treaza , nu pot nici macar sa tip ! Nu pot sa mor dar nici sa raman in viata ! Nu pot sa fiu atenta , nu pot sa migrez pe alta planeta ! Nu pot sa’ti dau sfaturi pentru gandurile si sentimentele mele s’au topit intr’un alt infinit de stari de anxietate .
Nu pot sa zambesc , nici macar sa falsez , am uitat sa si dramatizez ! Nu mai pot sa te contrazic , nu mai pot sa aduc argumente , nici macar glasul nu mi’l mai aud . Nu pot sa’ti mai raspund la intrebari , nu pot sa mai dau raspunsuri , nu mai pot sa respir .. si totu’ se darama usor deasupra mea . Nu mai pot sa mai zic „nu ma intereseaza” , pentru ca tot ce fac eu si el si tu m’apasa .
Ma transform in ceea ce urasc mai tare ..

Tacerea sinistra a cuprins din nou decorul ,
Acum conduc o masina careia nu’i merge motorul ..
Delirez in spatiul gol , astept alt scenariu .. alt rol .

II .
A .. era sa uit 🙂 :

I would look at u like the stars watch over the night
I would hold u until the fires of hell will stop ..
I would kiss u like the rain kisses the fire .
I would love u like Lucifer loves his hell ..
I would give u my soul to you ..

and in return have your love …

… cea mai frumoasa declaratie primita pana acum 🙂 [ trebuia sa fie siropoasa .. dar se pare ca a gresit dozaju’ si bine a facut 😀 ]

4 gânduri despre „Afectiune’n rate !

  1. Da ce sa zic….ma simt mandru…e vai d ea…ma intreb oare care a scris-o…:))stai calma mai lav…ca alta declaratie nu crek o sa mai scriu la nici o gagik…soo fii mandra esti prima…si ultima:>:*>:D<

  2. adelix – nu prea au nicio legatura tocmai d’aia le’am notat asa .. in a II -a mi’am amintit ca trebuia sa postez declaratia de mai demult .. E adevarat , partea a II -a m’a binedispus putin :))

Tell me

