Intre vis si realitate ..

In patul nefacut , camera ravasita de adierile singuratatii , m’am trezit iar confuza , plina de remuscari care ma incearca …
In intunecimea diminetii mi’am aprins tigarea ; mai aveam 5 fumuri de vise de tras . Mi’am luat din nou portia incarcata cu noi iluzii , rabdare si speranta . Ma pregateam pentru o juna zi de toleranta .
morbid beauty
Am plecat pe drumul vietii , m’am impiedicat de obstacolele dorintei de autodepasire si’am alunecat pe partia visarii . Bineinteles ca n’am ajuns la capatul tunelului , insa luminita radiaza puternic orbindu’mi simturile , chiar si cele mai adanci si ascunse sentimente sunt acum ramasitele unui proaspat sfarsit .
Licoarea ce ma tine calma si departe de starile de anxietate s’a transformat de ieri in alcoolul inghetzat ce se prelinge in vene . Dar l’am terminat .
Mi’am terminat si ultimul strop de fericire aberanta in care rad fara motiv , cant fara sunet , dansez fara ritm ..
E ciudat cum fiorul straniu imi usuca privirea umeda in amurgul noptii ; rasuna cantece funebre si eu ma pierd .. ma pierd in continuu in noaptea incinerata de cosmaruri arzatoare pe care le traiesc .
Pana cand [!?] Oare pana cand [?!?]
.. Poate pana cand voi avea curajul sa infrunt crivatul adevarului ce’mi va insangera pielea , crapand orice voal mincinos care ma apara de cruda realitate ce impotmoleste posibilul viitor din globul de cristal spart de dezamagiri si iluzii calcate de pasii maturizarii ..

10 gânduri despre „Intre vis si realitate ..

  1. E sa zicem marpha ideea…dar nush plm…ai facut prea p victima aici…nu ca nu ai face cateodata…dar nu conteaza asta aici si acum:D…oricum ideea e marpha:*>:D<

  2. Andu – Pentru mine da , exista acel sentiment placut .. chiar profund . Cum e ? poate ca nu mai stiu sa fac diferenta , m’am obisnuit sa fac parte dintr’un vis .

  3. Visul e prea departe de trairea naturala. Iar nuantarea unei materii visatoare in estetic natural va ramane mereu un vis.

    Traim, miscam si in acelasi timp visam.

    Acelasi copil marcat de vise,
    Andu.

Tell me

