Randuri la sfarsit de caiet ..

Sunt obosita obosita obosita si oarecum fericita , lasand deoparte starea mea generala – sunt fericita , oarecum 🙂 .
[ dc ? ] Am luat 9 in teza/examenu’ ala la mate , rotunjit desigur 😀 .. eu sunt multumita . Maine am la istorie . Mi’e un pic frica pentru ca imi zburda ideile prin cap si mi’e frica sa nu zboare pana maine 😐 .
In fine , intentia mea nu era sa ma plang 😛 , ci sa spun ca’s obosita-fericita , asta acu’ pe moment . Stiu ca n’o sa dureze mult , ma cunosc 😕 .
Acum am plecat , ca aici „cuvintele’mi sunt mute si urechile voastre surde” .. noapte buna .

* Mood : Esti liber sa faci ce vrei , dar nu ma deranja pe mine ; si nu’i persecuta pe cei ce nu gandesc la fel ca tine .
Ganditi ! Nu va mai lasati de turma si prostie pacaliti .

2 gânduri despre „Randuri la sfarsit de caiet ..

Tell me

