Cadouri [ leapsa ]

Hmm .. ghiciti ce ?! 😀 Alta leapsa ; de la Chibreta [ Blogroll – mi’e lene sa pun linku’ 🙂 ] ce ma intreaba care au fost cadourile care m’au facut fericita / mi’au placut foarte mult .
presents

Well .. nu’mi plac deloc cadourile , cel putin de vreo 2 ani incoa’ .
Daca am vorbi de cele mai frumoase cadouri .. nu cred ca exista vreunul „cel mai” pentru ca ma bucuram de orice cadou , fiind un copil alintat care primea mereu ce’si dorea fara prea multe eforturi .
Acum am descoperit singuru’ lucru care imi place in perioada asta .. de Craciun . Imi place sa daruiesc , fara sa astept nimic in schimb , material sau sentimental .
Deja am inceput cautarea cadourilor 😀 , sa vedem cat ma tine si bugetu’ .. sper sa iasa frumos ; desi nu’mi place Craciunu’ , anul asta am o stare pozitiva 🙂 .

Am cam aberat putin dar cam asta ar fi 😛 ..
Leapsa nu merge mai departe 😀 !

* Mood today : Daca nu sunteti multumiti de ce sunt , gasiti’va alta fiica , nepoata , prietena , colega s.a.m.d .

8 gânduri despre „Cadouri [ leapsa ]

  1. :)) eu n’as fi atat de sigura 😀 ; cred ca stiam raspunsul deja , nu era ceva deosebit si stiu ca nu ti’ar fi placut deloc , nu’i asa 😕 ? [ nu ca celelalte te’ar fi facut euforic .. dar oricum :)) ]

  2. hehe … ma sincer nu stiu ce as fi putut raspunde. Daca stii tu raspunsul spune-mi-l si mie. Sau te refereai doar la faptul ca m-as fi plans ca am inca o leapsa 🙂 ?
    Hai sa iti spun un secret, vino mai aproape sa nu auda toata lumea … eu cam 90 % din timp vorbesc semi-serios … adica daca vorbesc pe un ton serios de fapt fac misto si daca pare ca glumesc de cele mai multe ori chiar are la baza ceva adevarat doar ca nu stiu cum sa o spun altfel decat printr-o gluma.
    Ce vreau sa spun e ca nu ma supara foarte tare leapsele (sau cum dreacu s-o spune la plural) … mai ales de la unele persoane 😉 .

    A sa nu uit … ma bucur ca ai o, si citez, „stare pozitiva” . Erau prea depresive posturile de la o vreme … si mie abia incepuse sa imi treaca cheful de posturi depresive :).

  3. Darcu – Ma refeream la chestia ca nu ti’ar fi placut deloc subiectu’ :)) . Mai cunosc persoane in genu’ tau si crede’ma ca imi ia ceva timp pana ma obisnuiesc cu ei [ implicit , firea lor ] ca sa stiu cand sa vorbesc ceva serios cu respectivele persoane si cand sa ma abtin 😀 . In cazul tau , cand sa o iau ca pe o gluma , cand ca pe un lucru serios .

  4. 🙂 sa stii ca toti au problema asta cu mine. Din pacate in destule cazuri nu ma ajuta ca eu nu stiu cand sa ma opresc. Nu zic de faze cand imi vine sa rad la (unele) inmormantari (da sunt atat de tampit :D) ca astea nu ar fi cine stie ce. Da’ sunt momente cand persoane, importante sa zic, ar vrea sa vorbeasca chestii serioase cu mine si nu prea reusesc. Mai ales cand acele persoane tot nu reusesc sa isi dea seama inca cand glumesc sau nu. Hai ca incep sa aberez si sa imi aduc aminte de chestii de care nu vreau sa imi aduc aminte.
    Destul cu autopsihoanaliza ca prea a devenit messenger parca blogu tau :D.
    Ca regula insa ia-te dupa ce am spus mai inainte … desi glumesc de cele mai multe ori e un sambure de adevar acolo.

  5. haaaaaaa 😀

    si yo tre sai iau kdou lu maikmea 😐 k la taikmiu rez ea 😕 :)))

    nu prea`mi place sa fac kdouri da mere 😀

    liku tzie tziam faqt deja :)) ;;)

Tell me

