Contraste

Nu te mai lamenta atat !
Daca nu erai tu era altu’ , poate mai „vai de capu’ lui” decat tine . De ce tanjesti dupa intelegere , aprobare si libertate daca nici macar tu nu stii ce’nseamna asta ?
Stii sa te plangi , sa fii sclavul pupincurismului pentru o farama de atentie sau niste sfaturi care ti le’ai fi putut impune singur daca ai fi gandit un pic !

Iti place sa inspiri mila . In fata celorlalti apari ca o mica victima prostuta , singur te demoralizezi / jignesti s.a.m.d numai ca sa auzi aceleasi clisee de care nu te saturi . Te simti in siguranta . Are cine sa te apare cand ai probleme , e cineva acolo chiar sa si vorbeasca pentru tine .. ar fi fost bine daca ar si respira in locu’ tau , nu ? Asa ai fii la propriu o leguma .

* Mood : Nu’i lasa pe altii sa traiasca pentru tine .

10 gânduri despre „Contraste

  1. Mda … bun post … Din nou insa e numai o perspectiva. E adevarat tot ce spui. Da’ nu in toate cazurile respectivii sunt de vina. Ce vreau sa spun e ca in multe cazuri ei chiar au unele probleme. Cum sa spun fara sa sune patetic ?? 🙂 Chiar au nevoie de cineva si asta e singura lor modalitatea de a capata atentie. E gresita. Toti o facem intr-o masura sau alta. Nu e buna dusa dupa un anumit punct. Si intradevar nici macar nu da rezultate pentru ca, incercand prea mult, ajungi de fapt sa ii indepartezi pe cei pe care vrei sa tii apropii.
    Am vazut cateva persoane de genul si, desi la prima impresie, erau foarte enervante am ajuns sa imi fie mila de ele.
    In fine, sunt cazuri si cazuri, da’ in general eu zic ca au nevoie de ajutor. Cum insa … asta nu mai stiu.

  2. @Darcu : Eh dupa parerea mea cazurile despre care vorbesti tu sunt mai rar intalnite , n’am nimic cu ei si problemele lor . Dar cei care fac orice ca sa capete putina atentie sunt jafuri . Ar putea sa atraga atentia prin alte chestii pentru ca na .. se zice ca toti ne pricepem la ceva :-?? dar ei sunt mai comozi asa de felu’ lor .. whatever .. ai inteles tu despre ce vorbeam :))

  3. Din pacate sau din fericire, nush exact, insa cred ca nikoxz are dreptate. Doamne ce nick greu de scris ai:)). Si ca sa revin, toti de pe lumea asta ne specializam intr-un fel sau altu in ceva, si calitatile care ar trebui sa le aiba fiecare nu ar trebui sa fie auto-compatimirea, si emo-iszmu care a inceput sa prinda culoare in toata Europa. Inainte sa ai ceva de spus trebuie sa stii ceva sa faci sau sa ai experienta necesara ..ca sa ai de unde trage concluziile care ulterior le vei spune..

  4. @Dimitri : Cum spuneam si in post si in comentu’ de mai sus , oamenii sunt comozi si se multumesc cu putin . In general mila ; ca deh .. e mult mai usor asa .. aduni persoane in jurul tau numai pe baza de compasiune pana cand s’or satura si te’or lasa balta in prostia si comoditatea ta ca nimeni nu sta dupa fundu’ nimanui toata viata .

  5. In fine … cum spuneam sunt cazuri si cazuri. Nu sunt de acord cu metoda. Deloc. BAgatorii in seama imi par printre cei mai scarbosi oameni. De departe. Dar e bine sa vezi si motivatia din spatele actiunii cuiva si sa incerci sa o intelegi. Cum spuneam … in multe cazuri care imi vin in minte dupa ce imi trecea enervarea (rar cand mi se intampla) chiar imi parea rau pentru ei. Si cand ajungi sa ai copil la 18 ani parca iti vine mai greu sa arati o cu degetu. Asta ar fi un exemplu. In fine … cel mai probabil vorbim de lucruri putin diferite :D. Heppi merry xmas n all that btw :).

  6. @Darcu – Si cand ajungi sa ai copil la 18 ani parca iti vine mai greu sa arati o cu degetu.
    Asta mi’a sunat de parca tu ai un copil la 18 ani :)) .. eh , imi suna chestii .. acum . Mersi .. desi ca in fiecare an n’o sa aiba farama de fericire in el , poate ai tu parte de asta >:D< .

  7. Eee … iar incepi cu pesimismu asta. Poate o fi intemeiat. Da de obicei oamenii aleg sa vada tot timpu ce-i mai naspa si sa puna raul inainte. Pe buna dreptate ce-i drept 😛 … da asta nu inseamna ca e bine :). Heniuei … ce vreau sa spun ca, poate, daca nu vii de inainte cu ideea ca o sa fie naspa … cine stie …
    Ma rog … aberez si ma bag unde nu am treaba ca de obicei … oricum urarea ramane :).

  8. @Darcu : Iar se transforma blogu’ asta in messenger :)) dar nu conteaza 😀 . Nu sunt pesimista .. ei bine .. putin ce’i drept dar am motive destule 😕 . In fine , ma intelegi tu stiu eu 🙂

  9. Creca (sper) inteleg … ceva :D. Oricum nu ma mai repet. Eu zic (sper) ca o sa fie bine … na … asa zic eu … n-are nici o influenta da’ nici nu ma costa nimic sa zic :P.
    Si na … e blogu tau … daca tu zici ca nu conteaza daca se transorma in mess eu nici atat nu ma supar :).

Tell me

