25 decembrie ..

baba nikoxz HO HO HO ! Craciun Fericit 😀 .
La Multi Ani >:D< .. fara alte chestii siropoase sau pisicoase 🙂 .

Mood : un Craciun cat se poate de „neipocrit” daca nu cer prea mult , desigur 😀 .

19 gânduri despre „25 decembrie ..

  1. Weei daca ne bagam intr’un band :> eu tu si sorata cu vocile noastre de privighetori constipate ;;) sa vezi cata faima si succes 😀 ! we will rock the world \m/

  2. o daaaa … o daaa … eu ma ocup de beaturi (un fel de timbaland al zilelor noastre). Of daca as termina cu editarea asta (sau macar daca as incepe), ca pe win ma freaca codecurile pe laptop cu linux imi merge ca rahatu, sa vezi cum maltratam r.h.c.p., system of a down, guns ‘n roses etc … creaca ti-ar trece gandurile de formatie. Mda … vad ca am dat-o rau pe rock aseara \m/ :D. Da’ avem si colinde.

  3. Hmm … ce ciudat … cand am pus ultimu comentariu nu era aparut a lu vulpita … si acu e :|. In fine … citez: „multumesc si tie la fel” … asta in speranta ca eram si eu inclus :D.

  4. aaaa … eu ma gandeam invers … adica ziceam ca asta e mai recenta … in fine …
    ce mess frate … noi avem comentarii la bloguri 😀 … si pe amandoua in paralel sa nu poa sa urmareasca lumea :))

Tell me

