Ganduri de .. Craciun

Simt ca am renascut ; si daca exista vreo pasarica Pheonix , atunci eu sunt aia 😀 !
Dupa gripa care m’a tinut la pat vreo 3 , 4 zile numai cu pastile , siropuri , termometre si dropsuri mentolate , timp in care am dat o fuga si pe la urgenta cu dureri de cap si febra 40 , de parca inauntru se dadea al III – lea Razboi Mondial , am revenit cu o stare extrem de buna .. cam siropoasa/pisicoasa pentru gusturile mele daarrr … in general buna 🙂 .

Ajunu’ meu a fost cam deplorabil .. nu se putea fara o cearta cu ai mei la telefon din nimicuri , ca nu le pot spune motive si cu bunica’mea pe chestii banale .. din nou , rezultand un show lacrimogen in care eu eram protagonista care se smiorcaia intr’un colt al camerei simtindu’se ca un mic martian pe Pluto .

A trecut si asta , am reusit sa si adorm pe la 3 dimineata si m’am trezit cu o stare neutra , care s’a transformat in excelenta pe dealungul zilei 😀 . Aici as putea sa includ o multime de nume ale persoanelor care au contribuit la starea mea de bine , printre care si anumiti bloggeri pe care’i am eu la sufletel .
Am terminat si cu tratamentu’ pe baza de antibiotice si de maine ma bag la o bauta cot la cot cu Claoo si familia ei ca sa recuperez .. Vin rosu 😀 here i coooomeee !

Se presupunea [ si avea toate motivele ] sa fie un Craciun stricat si uitat inca dinainte de inceperea lui , dar se pare ca am supravietuit si anu’ asta .
A iesit dragut chiar daca am fost cam singurica intr’o camera in care se vedeau luminitele turbate ce sclipeau in geam si nu ma lasau sa dorm ; chiar daca atmosfera aia de „Merry Christmas” e pierduta de ani a fost o zi reusita ..

O zi speciala intr’un an special ..

8 gânduri despre „Ganduri de .. Craciun

  1. Darcu – da .. mi’ai spus tu :)) Ce mi’ai spus tu 😕 ? mi’ai spus detsule’n ultimu timp si asta se poate observa la postul anterior :))

  2. He he … am spus ca o poate nu o sa fie asa naspa. Atat :P. Frate … n-am scris intr-o luna cate comentarii am scris azi … Da’ sa stii ca daca o contribuit catusi de putin la starea ta ma bucur. Ca asa-s eu ipocrit da’ sufletist 😀 … si modest pe deasupra.

  3. Astept astept , ma anunti cand termini 😉 pana atunci eu ma bag la un dans „salbatic” pe The Est Side Boys & Lil John ca sa sting mai apoi cu Whitin temptation 😀 , stiu .. ciudate combinatii . well .. Rapp & Rock OOOOONNN \m/ :))

Tell me

