Mos Craciun s’a dus , vine Nea’ 2008

Da , am revenit . Eu , vesnic aia sictirita . Se pare ca dupa lungi cautari am gasit si eu un loc in care sa petrec un revelion decent de care sa fie si bunicamea multumita – din partea mea putea sa fie si’o canalizare , contau doar persoanele de langa , muzica si vinu’ .

Nu ca m’ar interesa prea mult revelionu’ asta , eu aveam deja pregatita o batista rosie in care sa’mi vars lacrimile siropoase la mine acasa , in patul meu cel de toate zilele , dar acum se pare ca voi da goana dupa un sutien rosu – cica asa se face si deh .. sa fiu si eu in ton cu .. traditiile .
Ca tot ziceam de traditii si familia mea are o mare traditie : certuri inaintea sarbatorilor sau a marilor evenimente . Ce dracu’ e asa mare eveniment ca trecem in noul an , nu stiu . E o noapte ca oricare alta in care toti se imbata si altii ingheata prin cartoanehaiii sa ne veselim ..

Dar cum eu :
Nu stiu decat sa belesc ochii in calculator toata ziua , prafu’ e de 2 metrii la mine pe dulap , matza miorlaie cu stomacu’ gol si eu nu’mi misc curu sa’i iau mancare , ghetele stau intr’o balta de noroi pe hol , telefonu’ are creditul expirat ca eu n’am chef sa ma duc pana la magazinu’ din colt sa incarc , nu m’a invatat nimeni sa fac de mancare sau sa aprind un aragaz si IMI DUC EXISTENTA LENEVIND DEGEABA , desigur ca exista certuri la tot pasul . Eu sunt vinovata si tot eu ma plang .. vai de viata voastra , in locu’ vostru ma transam deja .

Iar sunt depresiva , deci am plecat sa’mi indes nasu’ ala mare intr’o perna pufoasa plangandu’ma de neintelegere si alte „probleme adolescentine” .

5 gânduri despre „Mos Craciun s’a dus , vine Nea’ 2008

  1. Doar vinu te intereseaza p tn…nu si persoanele care sunt p langa tn:D:))…oriucm sper sa fie treaba d rev…si sa nu racesti…:D…si nu o sa poti sa ma imbeti u p mn:>

  2. Las ca iti trece tie. Si apoi iti vine iar 😀 .
    Cat despre aia din cartoane. Pai de vorbit vorbim toti. Da’ suntem cam ipocriti pana nu facem ceva efectiv. Si in general cand e vorba de „cauze nobile de astea”.

Tell me

