I’ll fight back

Am dezamagit din nou ; si de data asta m’am dezamagit pe mine insumi , am jucat rolul vietii mele in care eu minteam si minteam si .. minteam . Acelasi rol care nu’si gaseste sfarsitu’ .

Pentru ce ? Ca sa le fie lor bine , sa se simta ei fericiti , in realitatea lor . Eu nu contam , nici acum nu contez .
Dezamagirea ar fi mai crunta pentru persoanele care cred ca ma cunosc , dar cat de dura e pentru mine ? Oare si eu doar cred .. ca ma cunosc ?

Totusi realizez si in continuare prefer sa traiesc intr’o minciuna care ma ajuta sa ascund un adevar care ar aduce prea multe prejudecati fara sens si fara rost ; pe care oricum nu le’ai intelege , nicidecum accepta .
Ai fi in stare sa accepti un adevar care te’a protejat de o dezamagire ? .. tu nu ; n’ai intelege ..
Solutia e doar o scapare ; nu e corecta , dar e singura .

4 gânduri despre „I’ll fight back

  1. Cum iti spuneam. Pana cadn crezi ca ai sa poti sa faci doar pentru altii ? Si ti-am spus si la ce se ajunge. Si nu e bine. Mai lasa-i pe altii si mai gandeste-te la tine ca e cel mai sanatos.

Tell me

