Cea mai secsi bloggerita .. zic ei

Bun .. Darcu m’a propus pentru concursu’ Cea mai secsi bloggerita si mi’a facut „campanie electorala” pe blogu’ lui :)) , undeva pe aici .
io

V’am dat linku’ , aveti toate conditiile 🙂 , ce sa zic .. Votati obiectiv ! 😀

8 gânduri despre „Cea mai secsi bloggerita .. zic ei

  1. of of of … vad ca am de lucru cu tine. Pai eu asa te-am invatat. Cum adica „votati obiectiv” frate. Obiectiv pe dreacu. VOTATI PE NIKO !!! … Si convingeti-va si rudele sa voteze :P.

  2. lasa ca se rezolva. deci sa iti spun cum facem … cauti un proxy online. Intri de pe ala ca sa nu fie acelasi ip … sau de la un coleg/prieten/verisoara de-a tau/ta daca asa e prea complicat. Asa … odata intrat te duci acolo … pui alt nume si alt email si dai un nou vot … de fapt 2 ca sa fii sigur. Si dupa aia poate te iarta Niko …

Tell me

