Concursul ‘Cea mai secsi bloggerita’ a luat sfarsit

S’a sfarsit concursul Cea mai secsi bloggerita si castigatoarea este o frumoasa profesoara din Arad , Lavinia 🙂 .

Eu am iesit pe locu’ 4 😛 . Pentru curiosi , topul primelor 5 bloggerite se afla .. aici .

Darcu , iti multumesc pentru sustinere :)) si tuturor celor care au votat 🙂 . [ na .. trebuia sa bag si’un cliseu ceva ]

11 gânduri despre „Concursul ‘Cea mai secsi bloggerita’ a luat sfarsit

  1. Ha … adevaru e ca eu, ca lider de campanie, am facut tot posibilul si ceva in plus. Faptul ca am iesit pe 4 e numai vina ta. Sper ca esti constienta de asta.
    Sau poate e din cauza ca am avut o satamana de voturi :D.
    Heniuei … bv ma … stii ca castigai daca aveai mai mult timp nu ? 😛 …
    >:D<

  2. păcat.

    eu aş fi votat-o pe maria barbu… (mariabarbu pe wordpress).

    dar e bine şi aşa. păcat că am intrat în blogosferă cam târziu că altfel particiam şi eu.

    oricum, lăudabilă iniţiativa. felicitări câştigătoarei.

Tell me

