I wanna fly away .. but not today

Stii cum se sparg valurile la tarm , clipocind printre stanci ?!

fly away

Asa se sparg gandurile mele cand imi intalnesc regretele . Bucatele imprastiate intr’un subconstient vinovat starnesc o mica parte din ratiunea demult blocata’n timpul efemer ..
Am uitat sa mai gandesc si m’am lasat purtata de valul mincinos al unor sentimente inselatoare , pe care as fi vrut sa le cred , sa le simt ..

Lupta e pe jumate pierduta , pierduta pe un drum secetos , lipsit de ploaia ce’mi readuce simturile . Motive nu mai exista pentru continuitate , decat un gol sec care absoarbe orice energie , speranta , credinta .
Vinovata sunt eu , vinovata de razele cenusii care’mi acopera universul si’mi lasa un gust amar precum arsenicul ce ti’l injectez in vene in fiecare clipa cand ma privesti . Iti intoxic aerul cu fumul verzui ce’l reflecta privirea mea , te condamn la un cosmar pe care’l traiesti cu zambetul pe buze – baza minciunii etichetate intr’un destin crud .

Vanturile pierzaniei vin , fac zgomot si se pierd in neant . Raman semne de intrebare si o rascruce intre gandurile ce rasfoiesc paginile mintii .

4 gânduri despre „I wanna fly away .. but not today

  1. Orice nas isi are nasu 😐 .
    Revening la subiect. Stii ca nu imi place sa te tot vad asa. Si nu iti mai zic ce sa faci. Iti zic doar ca imi doresc sa „aduni” puterea sa faci ce trebuie facut.

  2. kiiiiiid!!! nu face asta. e foarte usor sa-ti lasi gandurile sa curga spre un pesimism insuportabil. in schimb, sa ai ganduri optimiste cere un adevarat efort.
    daca, imaginandu-ti ca te lupti cu tine insusi, iti vei spune ca tot tu pierzi, indiferent cine castiga, e semn ca trebuie sa schimbi ceva… ai grija de tine, da?

  3. Da , trebuie sa schimb ceva .. dar trebuie sa’mi regasesc puterea si taria de caracter ca sa reusesc . Stiu ca am sa depasesc orice gand negru , orice esec .. dar cu timpul . Promit ca o sa am , multumesc frumos . *hug*

Tell me

