Cleptomana

Iti fur diminetile si te las privind in gol , gandindu’te la urmatoarea noapte .. la urmatoarea insomnie – pentru ca ti’am furat visele fara sa stiu .
Ai uitat sa traiesti – ti’am furat ceasul vietii , l’am inghitit si acum esti in cautarea tic’aitului care te tine pe linia de plutire ..

Am ascuns luna in camera mea , intr’un cufar de amintiri furate , si’acum stai si privesti cerul gol , intuncat si rece .
Fara poteci ,fara lumini , fara directii – plutesti fara ratiune , fara gand , fara limita .. caci ti’am furat sensul vietii .
Singur ti’ai blocat usile spre carari ascunse si’ai incetat sa mai crezi , sa mai speri .. pentru ca ti’am furat speranta .

Ti’am furat echilibrul – cazi in gol , nimic in jur .. doar ceata deasa te impiedica sa’ti vezi sfarsitul .

3 gânduri despre „Cleptomana

  1. cam crud bre … cam crud.
    Sau poate am inteles io gresit. Da’ daca am inteles io gresit poate inteleg si altii gresit. Sau poate am inteles bine … caz in care e cam crud. Aaaa … si cam increzut poate, nu crezi ?

Tell me

