O zi proasta

M’am saturat de filozofia ieftina si proasta si m’am saturat de ipocritii care’mi sar in ajutor – ajutor de care nu am nevoie . Daca ai putea , cred ca te’ai afunda in sufletu’ meu sa vezi ce sentimente se bat cap in cap , apoi ai da o tura prin materia mea cenusie sa fii la curent cu lista neuronilor muribunzi din intreg capsorul meu .

bad

Si nu pentru ca ti’ar pasa de persoana sau soarta mea , ci pentru ca ai nevoie sa stii mereu ce misuna in juru’ tau ca sa te simti informat , cu toate ca ‘barfele’ astea nici nu te incalzesc , nici nu’ti dau de mancare , nici nu te fac mai destept sau mai frumos .

Exact cand mi’e pictata lumea’n gri , apare cate’un individ care mi’o face si mai ‘roz’ [ nu’mi place roz’u , de’aici ironia ] .
Si sunt al dracu’ de intelegatoare cand nu sunt in toanele mele , si te las sa ma sacai in continuare si sa te bucuri ca poti face asta , dar nu’ti convine .
Incepi si faci supozitii , tragi concluzii , rupi paiu’n 7 si’ti obosesti neuronii ‘hibernati’ – stiu ca nu exista cuvantu’ – ca sa dai de miezu’ problemei mele si de motivu’ pentru care fatza mea cere pumni .

Intelege cand spun ca nu vreau sa ma ridic si vreau sa ma afund intr’un somn adanc .. din care sa ma trezesc cu mintea limpede , chiar daca sufletul meu e manipulat de furtuni .

I just had a bad day ..

Mood : Am nevoie de cineva , dar n’am nevoie de oricine ..

Un gând despre „O zi proasta

Tell me

