O javra adorabila

Javruta asta mi’a facut nopti albe inghesuindu’ma in perete si trezindu’ma ‘subtil’ cu o limbuta pe nas dimineata .

lady

Cum sa n’o adori ? 😀

io si lady

9 gânduri despre „O javra adorabila

  1. imi vine sa’ti musc capu. fugi, ar fi bine sa iei si cainele cu tine ca o sa dau mai sus de rotita de la maus’ si o sa imi vina sa ii mestec ochii 😀

  2. spawn – glumeeeeeeeeesti =P~ ii adooooooor si cand sunt pufosi si mici si grasi si cu ochii caprui si jucausi si scanteietori si draguti si as putea continua, imi vine sa le musc capetele ( uite, iar m’a apucat 😀 ) norocul lor ca nu vrea mama sa’mi ia caine.
    odata mi’a venit sa musc un spray mov =))

Tell me

