Sorry for being so .. cold

Imi pare rau ca sunt atat de rece , iar privirea mea reflecta gheata in care doar tu gasesti foc si tortze aprinse . Imi pare rau ca distrug soarele din privirea ta si’ti inghet zambetul la fiecare replica seaca de’a mea . Imi pare rau ca dispar intr’un vartej rece atunci cand trebuie sa stau si sa asamblez franturi dintr’o viata ravasita de’un uragan confuz .Imi pare rau ca prin simpla mea prezenta distanta iti sting bucuria si dorinta din privirea inocenta ..
Imi pare rau ca nu spulber sperante , ci le reinnoiesc cu nesimtire , stiind ca totul e in van . Imi pare rau ca’ti ascund adevarul fara remuscari , crezand cu ipocrizie ca’ti fac bine . Cu o replica acra iti nelinistesc somnul , iti provoc insomnie .. minutele pentru tine acum par zile si imi pare rau , dar nu e indeajuns .
Lacrimile s’au transformat in turturi de gheata – raman captive intr’un suflet ce nu vrea sa prinda viata , caldura si .. speranta . Imi pare rau ca te las singur atunci cand ma vrei aproape si iti ignor tipetele sleite de putere care imi tot striga numele , in ecou .

Imi pare rau ca sunt atat de rece .. si imprastii numai turturi in jurul meu .

Tell me

