Franceza nu se pupa cu engleza

In seara asta , am plecat si noi , ultimii 7 care mai ramasesem la ultima ora – ora de franceza si ne’am zvarcolit prin fata scolii .
Dupa nici 30j de minute o vedem pe profa’ ca iese din scoala . Eu si colega’mea ne’am ascuns sa nu ne vada – baietii au ramas . Cand a trecut prin fata gloatei de pustani veniti in fata scolii sa caste gura impreuna cu noi , domnisoara profesoara a adunat fluieraturi si strigate precum ‘ESTI BUNAA MAAA’ in urma ei .
S’a oprit din mersul ei elegant , s’a intors si a tipat hotarata ‘FUCK MEE!!_|_’ [scuzati semnele obscene – e doar o reproducere 🙂 ]

Am specificat ca e de franceza , nu ? Ce rost are sa mai stie si engleza .. sau poate stia bine ce stia 😀 ?!

3 gânduri despre „Franceza nu se pupa cu engleza

Tell me

