Franturi dintr’o constiinta incarcata

Nu am incredere in oameni . Nu am incredere in zambetele lor . Nu am incredere in lacrimile lor uscate pe’o batista mototolita . Nu am incredere in vorbele lor mieroase care incearca sa se vare sub pielea mea . Nu am incredere in privirile calde , asa cum nu pot avea incredere in vremea schimbatoare din martie .
Mi’e frica de multimi ; ma simt sufocata sub un aer uscat . Mi’e teama de tropaitul pasilor din departare – mi’e frica de tipete disperate si galagia pe care in acelasi timp o ador . Mi’e frica de secrete si mesaje ascunse printre randurile prafuite ale unei scrisori vechi . Mi’e teama de sfori – de puterea manipularii .. mi’e frica de caracterul meu uneori slab .
Mi’e teama de nehotarari si decizii , la fel de mult cum ador provocarile si libertatea .
Ma sperie cele doua parti din mine ce se contrazic , se urasc si .. se distrug reciproc in fiecare zi – mi’e frica de ruptura finala si de victimele luptei lor .

N’am incredere in tine .. asa cum nu pot avea incredere in propriul ego . Mi’e frica de mine si de secretele pe care nu pot sa le stapanesc , de nelinistea ce’mi miroase fiecare urma de parfum si se ghideaza dupa pasii’mi noroiosi pe o cale mlastinoasa , plina de minciuni . N’am incredere in propriile promisiuni pe care le azvarl fara sa ma gandesc la consecinte . N’am incredere in gandurile nocive ce ma ataca si mi’e frica de cea in care ma transform ..

3 gânduri despre „Franturi dintr’o constiinta incarcata

Tell me

