Ai o viata ? Traieste-o !

Cat de sec e sa te ocupi de problemele altora exact atunci cand tu esti cu dreptu’n groapa ?! E simplu sa dai sfaturi altora cand ai regrete pana’n gat si te rod necazurile care’ti scuipa bobarnace in cap . Faci pe dasteptu’ cu ceilalti , te simti in stare sa’i rezolvi pe ei desi habar n’ai cum sa’ti luminezi vagauna .
Vorbesti de curaj cand fugi de fericire si te acuzi scuzandu’te , spunand ca te gandesti la consecinte , atunci cand iti sfatuiesti prietenii sa traiasca momentu’ .. sa uite de tot .
Stii ca gresesti , stii ca o sa se termine prost , stii ca toate prostiile pe care incerci sa le ascunzi o sa se intoarca impotriva ta dar nu’ti mai pasa ; acu’ nu te mai gandesti la consecinte ?!
Iti dai cu parerea despre viata lor cand tu plutesti deasupra unei rape , in timp ce sacul cu regrete te apasa tot mai mult .. Nici nu ai de gand sa schimbi ceva in viata ta , te’ai obisnuit sa te lasi dus de valul ce te duce spre nicaieri , fara sa ai vreo autoritate asupra vietii tale .

Mood : Acum tu esti cea care’a cazut ! Ai cazut .. cat de rau s’a putut .

11 gânduri despre „Ai o viata ? Traieste-o !

  1. tin sa nu-ti dau dreptate…este adevarat, majoritatea ne dam in spectacol, cica ne-ar pasa de problemele altora…sincer eu cred ca ne doare-n…ceva moale de problemele celor din jur. Problema este ca uneori ne simtim obligati sa intervenim, sa dam un sfat. Este adevarat fugim de fericire…de ce nu am fugi, daca pentru unele persoane ea a fost o necunoscuta…ne este teama sa ne petrecdem o noapte cu ea, ne este teama sa o pierdem. Fugind ne protejam. Consecintele nu exista…imaginatia le creeaza. Daca nu ma doare nu ma leg….

  2. Darcu – Inteleg inteleg , doar postul este despre mine , indirect despre tine , sufletu’ meu pereche :))
    Musculita – Daca esti om iti faci sperante , daca esti om te doare, daca esti om ai sentimente , daca esti om faptele tale vor avea niste repercursiuni [ consecinte ] si nu cred ca esti de fier .. daca tu poti sa’ti impui anumite chestii care implica partea afectiva eu te felicit 🙂 .
    ithys – In ce’am scris eu nu era vorba de niciun ajutor , reciproc sau nu .. vorbeam de viata personala pe care uneori o tratam cu superficialitate .. chiar indiferenta si ne bagam in ograda altora . Sa fim seriosi , pentru cine traim ? Pentru noi , evident , pe planul I suntem noi .

  3. da da da … stiam ca e despre tine. De aia ziceam ca parca e scris de mine … ca asa mai scriu si eu unele posturi autobiografice. 😀 Si in acelasi timp stiu ca nu e numa despre tine ca asa scrii tu tot timpu mai generalist, doar ti-am mai spus. 😛

  4. imi suna atat de cunoscut…e ciudat sa citesc posturi de genu, pt ca mi e frica sa ma recunosc…ce facem cu viata asta? ne chinuim sa o traim ..de ce ne chinuim? pt ca nu avem curaj sa spune pa! nefericiri..?!..

Tell me

