Ce face menopauza din muieri

Ani de generala , cand toti profii o iau in gura – Scumpii ani de genera-aa-laa ..
DC zic asta ?

I. In timp ce un papagal umflat din clasa se stabileste in banca din fata si’si serveste portia de cacat la pranz , profa’mi spune ca data viitoare ma asculta din 3 lectii si imi scade un punct pentru ca l’am intretinut pe colega’miu , uitand ca am tipat la ea toata ora sa’i zica sa plece – Ea a molfait mormaind ca n’are ce sa’i faca .
Unde ti’e ma autoritatea ? Pentru ce naiba mai esti profesoara daca un mucos te calca in picioare ?

II. Doamna pensionara ce’mi e profesoara de fizica vine la ora suparata din cauza cresterii preturilor la piata si ne spune ca data viitoare avem test din 5 lectii , cand noi am inceput semestru de 3 saptamani . De fiecare data a turuit ca o moara stricata , urland isteric la fiecare intrebare gen : Ce cacat scrie acolo ? [ in termeni stiintifici ] sau la rugamintile noastre disperate de a ‘preda’ mai rar .

III. Frustrata de geografie , dezamagita ca mai mult de jumatate din clasa da la istorie ne bombardeaza cu teste din materia de pe ambele semestre , simtindu’se mandra ca ne strica mediile si imi da mie ‘pomana’ 10 sutimi amarate ca sa’mi rotunjeasca nota .

Dar .. poate sunt io paranoica .. slabe sanse oricum .

8 gânduri despre „Ce face menopauza din muieri

  1. prea tare :)) da aia de fizica parca era de treaba 😕 sa o vedeti pe Caragheorghe =))..de cand am chiulit atunci .. ne asculta in fiecare ora 😀 ; si grama , am faqut cu ea civica in a 7 a – ascultat si exercitii la greu la civica , imi dau seama la geografie 🙂

  2. omg` asa face caragheorghe[ diriga`mea] mereu…hah` si asta e doar inceputu :-j
    si grama ne zice lectia oral si data viitoare ne da test 🙂

  3. Ce te faci atunci cand profa, dupa ce ca e la menopauza, mai e si nemaritata? Si mai are pretentia sa-i spui si domnisoara….

  4. Pingback: Fun « Fiecare avem paradisul nostru pierdut

  5. v-ati pus vreunul dintre voi in locul profesorului? crede-ti ca e usor sa faci fata la o clasa de nebuni?
    poate si profesorii astia mai „trecuti” nu mai au rabdare, dar incercati macar o data sa va puneti in locul unui profesor.
    ce autoritate sa aiba, cand sunt elevi care isi bat profesorii?
    daca tu esti prost crescut si fumezi in ora, ce vrei sa-ti faca profesorul ala?
    daca da el in tine, isi pierde slujba, licenta , intr-un cuvant toata munca lui de o viata.
    daca tu, ca elev, faci asa ceva, te exmatriculeaza o luna si-ti scade nota la purtare.
    echitabil?
    sunt de acord ca sunt si profani care nu au ce cauta in invatamant.
    insa nu v-ati pus problema si invers? si va asigur ca in randurile elevilor sunt mai multi.
    bunul simt, e mai rar de cat aurul in ziua de azi.

    Take a minute to think about it.

  6. Da , tu ai dreptate .. da’ ce vina am io ca exista si elevi d’astia ? De ce se razbuna pe altii care nu fac nimic ? Le inteleg disperarea da’ exista si calea de mijloc , lasa’i domle repetenti , da’i afara de la ora , exista si’o directoare .. si lista continua .

  7. Pingback: Dascali cu nervi de otel « Pagini de ganduri nocive

Tell me

