Tineri si nelinistiti

Am cazut iar pe ganduri .. ghici unde ? pe eterna si miraculoasa datatoare de inspiratie – buda mea de toate zilele .. si am realizat ca mai am aproximativ 4 luni de zile de petrecut in generala .. in clasa a VIII-a D – banca a doua de la perete . De ce sa fiu siropoasa-pisicoasa ? sincer nu’mi pare rau , n’am fost uniti niciodata si nu vad ce s’ar schimba in ultimele luni .

DAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRR – mereu exista un ‘dar’ 😀 – cum sa’l uit pe Toni ? Cel cu blugi de curva [el a zis’o] care’mi repeta intr’un mod foarte ‘colegial’ ca ma iubeste si’mi trimite biletele de dragoste in orele de mate , strangulandu’mi plamanii de cate ori ma vede ? Cuuuummm ?
Cum s’o uit pe Irene , cea care’mi face temele la meditatie la mate in schimbul celor la romana si vorbeste de marimea penisului in orele de info ? 🙂
E imposibil sa’l uit pe Florin – marea mea dragoste din clasele II – IV sau pe micutul Hulparu’ , cel caruia i’a facut diriga’ programare la psihologu’ scolii , de asemenea cel care face 3 ture pe zi la Directoare plangandu’se de bataile zilnice .. sau pe Andrei , copilu’ cu ochi bulbucati si privire fixa , care chiuleste de la scoala 2-3 zile spunandu’i lu’ masa ca la scoala se face deratizare .
Nici pe Loredana n’am s’o uit – mereu serioasa si constiincioasa , tace chitic chiar si atunci cand nu trebuie s’o faca 🙂 iar Claudia .. ce pot sa spun de ea ? Cum s’o uit cand pe ea mi’am ‘testat’ primele sfaturi de Doctor Love 😀 ? Sau pe Rares , tipu’ care ‘recita’ minunat ‘ IA MAI DU’TE’N PIZDA MATII !’ .. sau pe Alex , domnisorul abonat la curvele din zona ‘Ciresica’ .. si n’am s’o uit nici pe Adelina , care a suportat toate jignirile si glumele proaste vizavi de handicapul ei , reusind rapid sa se integreze in colectivul nostru destramat .
Peste ani mi’l voi aminti si pe Claudiu , cel cu creasta de cocos vopsita roz care’si face veacul pe net flirtand cu fete de 17 ani [stiuuuu euu :D] .. Pe George o sa’l mai revad , doar stam in acelasi cartier , iar Diana ? Pe Diana sper s’o am colega de clasa la liceu 😀
Puscasu’ ? CUM sa’l uit eu pe Puscasu’ Alexandru Bodgan , cel care mi’a mancat nervii pauza de pauza facandu’ma sa’mi ies din adidasi de fiecare data in numai 2 ani de zile ? si a mai siii .. lista e ataaaat de maaaareeee – dar nu merita el atata spatiu 😉 .
Hmm si eu 😀 – eu , vesnic aia ‘singuratica si suparata’ care rade si injura fara motiv . Clar , pe mine n’am sa ma uit , o sa incerc sa ma suport in continuare ..
Iar Cristiana ? Cum as putea s’o uit pe Cristiana , colega mea de banca ce’si face simtita prezenta oriunde , oricand cu minunatul sau timbru’ vocal de privighetoare , care’mi sopteste la mate – chimie – fizica – geografie – biologie si altele 😀 , si’mi trage o bucata buna cand gresesc de’mi readuce ratiunea din talpi in tartaguta ? Cuuuum ?
Sigur ca n’am s’o uit pe Oana , cea mai buna la mate – geografie – chimie – fizica – istorie – religie – biologie – romana – desen – muzica – sport – latina siiii .. [ intelegeti voi] dupa care va plange cu lacrimi de sange Gemil [profa’ de mate] ?
Clar , n’am sa’l uit pe Bogdan – manelistu’ clasei distrugator de rockeri , care alaturi de Adrian formeaza cuplul perfect de ‘Stan si Bran’ 🙂 .

* Numele sunt in ordine alfabetica , dupa catalog .

Uite ca iar am fost siropoasa-pisicoasa dar’ar dracii – N’o sa’i uit oricum , mai rau de’atat nu se poate .. sau oare la liceu voi da din lac in putz ? Tot ce’i posibil .

21 de gânduri despre „Tineri si nelinistiti

  1. Frumos …. Incercati si voi sa profitati de timpul care v`a ramas … 😀 Si app … pun pariu ca dupa 5-6 luni dupa ce o sa intrii la liceu nu o sa iti mai aduci aminte de toti colegii …

  2. Nu-i aşa că te sperie gândul că n-o să-i mai vezi? Că n-o să mai ai pe cine să injuri, să compătimeşti sau să condamni?…
    O să te dezobişnuieşti greu, dar o să merite. Şi o să vezi că liceul e mult mai interesant. Cel mai important lucru: să te fereşti de botez. Trust me, ştiu ce spun. :”> Apropo, la ce liceu vrei să dai?

  3. Frumos la arte, cred că reprezintă, dar nu ştiu ce să spun despre arhitectură… Ca să mergi mai departe pe acelaşi profil o să-ţi fie destul de greu, e mult de muncă. Dar să ştii că oamenii artei sunt mult mai umani, simt mult mai mult…
    Cât despre botez… :)) fie scapi cu un „deşteaptă-te, române” (ca în cazul meu), fie ai ghinionul să ajungi cu posteriorul pe tâşnitoarea din baie, sau să-ţi pierzi jumătate din podoaba capilară într-o rolă de scotch/scoci/cum s-o scrie… Deci ai grijă să nu sari în ochi! 😛

  4. Pilu- Stiu stiu , tocmai d’aia trebuie sa ma hotarasc pe ce cale o iau .. Sper sa scap fara niciun fel de botez – din cate am auzit in ultimii 2 ani nu prea s’a mai practicat , promit sa ma fac mica :”> .

  5. Io am terminat generala acum 5 ani si inca imi aduc aminte de toti colegii, de zilele lor de nastere sau de pataniile cu ei, desi nu am fost nici noi foarte apropiati. Acum un an am terminat si liceul si la fel, o sa ii tin pe toti minte, iar acum, la facultate, totul s-a schimbat. Prietenii apropiate se leaga foarte greu (nu de alta, dar prietenii mei cei mai buni s-au dus la facultate in alt oras). Concluzia: bucura-te de fiecare intamplare, de fiecare zi pt ca o sa cresti si nici nu o sa iti dai seama de asta.

  6. Pingback: Dascali cu nervi de otel « Pagini de ganduri nocive

  7. Deci ce pl ai zis ma unde sunt curvele mele acum vrei sa isi bage toti pl in ele?:O Bagamias o palma in mUfA ERA SECRET..credeam ca e confidential ;)..esti nesi

Tell me

