Darcu se razbuna

Leapsa chestionar de la Darcu :

1. Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand.

Ipingescu (urmand cu tarie) : ‘ .. Nu ! in van ! noi am spus’o si o mai spunem : situatiunea romaniei nu se va putea chiarifica ; ceva mai mult , nu vom putea intra pe calea viritabilelui progres , pana ce nu vom avea un sufragiu universale .. ‘ – Da , da v’ati prins – O noapte furtunoasa de Caragiale .

2. Fara sa verificati, cat e ora?

12 fara ceva noaptea .

3. Verificati :

11 : 27 .. eeeeh tot pe’acolo 😀 .

4. Cum sunteti imbracat/a?

Pijamale pufoase albastre cu porcusori .

5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?

La stele , am gaura in tavan si ma bronzez la lumina lunii , mda .. la monitor logic .

6. Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?

Muzica – Epica – Run for a fall .

7. Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?

Oooo am iesit ieri si am facuuut multe lucruri interesante – am fost la meditatii 😐 .

8. Ati visat ieri noapte?

Hah , am dormit dusaaa .

9. Cand ati ras ultima oara?

Acum 10 minute maxim 😀

10. Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?

Mm .. var albastru [?!]

11. Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?

Un McDonalds intreg .. apoi o sala de fitness si aerobic 😀 haha

12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?

O .. greu . Aaa stiu stiu – am fost obligata de Claoo sa ma uit cu ea la ultimu’ film Harry Potter . Se vede ce mult m’a interesat .. nici nu’i stiu titlu .

13. Ati vazut ceva neobisnuit astazi?

N’am iesit din casa azi , deci nu – m’am obisnuit cu ciudatii din casa .

14. Ce parere aveti despre acest chestionar?

Chiar imi place , intrebari mai tampe n’am auzit 😀 .

15. Spuneti-ne ceva ce nu stim inca

Am langa mine chec . Nu stiai , asa’i 😀 ? hahah

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?

Nymphadora , ma obsedeaza numele .

17. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat?

Teo ? aa Razvan .. sau Alexis 😀 ?

18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

Nu , nu , nu , NU .

19. Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului?

‘Pleacaaaaaa , fugiiiiiiiii , intoarce’te inapoi dar’ar dracii !!’

20. Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica , ce ati schimba?

As pune la ora de sport proba obligatorie saritul cu parasuta ! 😀

21. Va place sa dansati?

Sa dansez nu , sa ma zgaltai .. DAAAAAAAAAAA

22. George Bush?

Ce’i cu saracu’ om ?

23. Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?

Reclame .. reclame .

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?

Vrei sa spui persoanele care ma vor injura in clipa in care vor citi asta ? Bun deci .. Adelix , Andra , Pilu si Sergiu .

Un gând despre „Darcu se razbuna

Tell me

