Dascali cu nervi de otel

Incep sa numar lunile , saptamanile , zilele .. orele care au mai ramas pana in iunie . Nu pentru ca as fi nerabdatoare sa intru la liceu , ci pentru ca mi’e frica de amintiri .. si in curand tot ce traiesc acum va fi o alta pastrata intr’o inima de hartie .
De ei sigur am sa’mi amintesc , refuz sa cred ca sunt chiar atat de ‘cold as ice’ desi multi m’ar contrazice .. dar cum as putea sa’i uit pe unii dintre profi 😀 ?

Cei din jur cred ca ar incepe sa ma banuiasca de Alzheimer daca nu mi’as mai aduce aminte de profa’ de fizica – pensionara Barbie [blonda cu ruj roz si mandibula stramba] care se cearta cu taximetristii care o fraieresc cu 50 de bani , ramanand frustrata ca a intarziat 5 minute si nici macar nu a mai reusit sa ajunga la Doamna Director .. vai , cum se poate O_o ?
Mi’as blestema anii daca as uita’o pe domnisoara profesoara de engleza , domnisoara in jur de 40-50 de ani 😀 care timp de 3 ani ne’a bombardat cu teste gen : ‘Faceti 10 propozitii , o compunere de o pagina si un desen ca sunteti clasa de arta ‘ =)) [n’o subestimez – nu e proasta deloc , are si doctoratu’ numai ca n’are domle ‘tact pedagogic’ :D]
Well , n’o sa le uit nici pe doamnele de care va vorbeam aici , o sa’mi amintesc de ele la fiecare injuratura ce’mi iese pe gura .
Cum as putea s’o uit pe profa’ de mate , pe ‘Ugu’ 🙂 ? O sa ma bantuie mereu vocea aia : ‘Colega Cristianeiii , la tabla + zambet tamp ‘
Heiiiiiii , sincer acum .. credeti ca as putea s’o uit pe profa’ de franceza ? Cea cu ‘Fuck meee!’ , remember ?
No way ! N’am sa’l uit pe profu’ de modelaj , vesnicul boem ce adoarme cu ziaru’n mana , sforaind salbatic .

N’am sa’i uit pentru ca nu sunt persoane care pot fi uitate , pur si simplu . Si nu , nu sunt pupincurista la sfarsitul sfarsitului , daaaar merita si ei o vorba buna macar acum , dupa toate ironiile mele 😀 .. merita .

* Nu i’am mentionat pe toti caci de ceilalti chiar nu am nimic de comentat , au buline albe 🙂

10 gânduri despre „Dascali cu nervi de otel

  1. Bre … esti prea tanara sa ai nostalgii de astea.
    Si ai inceput prea devreme sa iti fie dor de scoala. Stai sa se termine mai intai 🙂 . Si ai sa vezi ca la liceu o sa iti treaca repede 😀 . Doar sa treci de vara asta.

  2. Nu o sa ma crezi dar iti zic: o sa-ti placa si mai mult la liceu , e alta etapa , te schimbi sunt multe lucruri noi, iti vei face alti prieteni si incet-incet vei ajunge mai repede decat ai crezut sa ai nostalgii de acest gen si despre liceu.

    ps: sa ne spui la ce liceu ai intrat! tu unde ai vrea?

  3. Bmfadrian – Sunt sigura ca ai dreptate si totusi mi’e greu sa ma desprind de oamenii alaturi de care am ‘locuit’ 7 ani . Hmm eu vreau la liceu de arta , arhitectura cred 🙂 sper sa intru .. Anunt cum sa nu 😀

  4. Vezi tu.. gimnaziul o e etapa frumoasa. Urmeaza una si mai frumoasa si anume liceul. Iar apoi.. vine facultatea un loc rece.. care seamana a mormant.. in care oamenii din spatele catedrei cred ca vorbesc cu niste mici robotei:)

  5. O da … ce trist e la facultate. Trebuie sa inveti, ai proiecte, slujba nu mai ai timp de distractie. Cu greu imi fac timp sa beau in fiecare seara pana la 3.

Tell me

