Ruine

Timpule , esti crud si nepasator – ravasesti vieti , schimbi identitati , darami lumi .. conturezi dezastre . Am hotarat sa’mi las rugile departe , iar ultimul favor il voi soarbe’n sapte soapte , caci armistitiul nostru s’a pierdut in noapte , ca un nod strans rostogolindu’se pe strazi , uitand de legi exacte si fapte.
De mii de ori te’am vazut alergand catre bariere reci , in lumi straine , surzind un ecou slab cu suspine . Cautai intelegere , poate o batista curata , insa eram grabita . Am marit pasul , m’am pierdut in umbre pe cai intunecate , uscate de povesti respuse pe un ton direct , dar fals . Ai ramas singur , priveai deasupra norilor opaci , iti varsai amarul sangeriu pe calatori debusolati . Esti frustrat .. timpule , mereu pierdut intr’un ocean agitat . Refulezi urlete , insa ecoul e scurt si slab .. ramai un frustrat .

5 gânduri despre „Ruine

  1. daca ne-ar fi rusine cu adevarat, ne-am preface in munti, si ce paneta ne-ar mai accepta?
    cred ca asteptarile noastre sunt coplesitoare…si atat!

Tell me

