Minciuni adevarate

Felicita’ma . Nici de data asta n’am avut curaj sa’l privesc in ochi . Am ales sa fug , sa ma ascund , sa evit . Sunt impulsiva si lasa . Defapt sunt o nihilista antisociala care o sa moara singura langa un pahar de vin rosu .
Imi place sa ma mint frumos , sa’mi indrug povesti pe care inca ma prefac ca le cred , insa n’as vrea sa ma privesc niciodata prin ochii tai , ai lor .. caci mi’e frica de oglinzi . Stiu ce voi gasi si urasc acea imagine patata de minciuni si jocuri inutile .
Ma judec prea aspru ? Nu . M’am saturat sa’mi cobor pleoapele si sa uit de mine , de ‘omul’ in care ma transform , de greselile pe care le urasc , de sufletul incomplet pe care’l gazduiesc intr’un corp obosit .

Cine sunt ? Cum ma numesc ? De unde vin ? Mai stiu .. ?

8 gânduri despre „Minciuni adevarate

  1. Omule, de unde esti, de unde vii?
    Te rog, zambeste ca sa stiu ca mai visezi, iar atunci cand prin ochii lui si ai lor vei vedea zambetul, poate vinul rosu se transforma in nectar.
    Numai bine.

  2. Poti sa fugi … poti chiar sa te ascunzi … da’ ignorand lucrurile de care ti-e frica nu o sa le faca sa dispara din contra o sa le faca mai puternice. Si cu cat timpul trece cu atat pare si mai imposibil sa le depasesti.
    Raspunsu e pe cat de simplu pe atat de greu. Trebuie ca in loc sa te opresti din fugit de ele sa te intorci si sa le infrunti. Sa vezi cat de simple o sa ti se para atunci.
    Si, da, iti trebuie mult curaj sa faci asta.
    Si, da, e mult mai usor sa dai sfaturi decat sa le pui in practica.

  3. Ce ciudat, caci, pana la urma omul e cel mai puternic.
    Cu greu insa capatam curajul de a aprinde lumanarea aceea care ne incalzeste sufletul, cu ajutorul luminii difuzate de ea am putea gasi puterea.
    Pana la urma, priveste in ochii tai si spune ce vezi? Esti multumita? Daca da, atunci, poti sa mergi mai departe, ai gasit puterea.
    Ai grija de tine si de sufletul tau.

  4. Darcu – Teoria o stim cu totii , chiar si eu am tot recitit asta pana acum , cu practica mai greu .. dar nu imposibil 😀 daaaarrrrrr .. tu esti un bun psiholog , hai sa te perii 😛
    JustASmile – E cel mai puternic si totusi cel mai las , prea imprevizibil . Multumesc , numai bine !

  5. Teoretic teoria o stim cu totii 😉 . Da’ cateodata avem nevoie de cineva sa ne spuna lucrurile pe care le stim deja.
    Si, da, normal ca sunt un bun psiholog. Ba chiar as spune, fara sa exagerez, ca sunt cel mai bun 😛 .

    Da cum fac banii e secret,
    Da poate-i fac pe internet

    – inegalabilul F.Salam

  6. [D][S][N] – Si eu sunt de aceeasi parere , crede’ma .
    Darcu – Modestule , chiar asa .. ce atata modestie 😛 ? Tuuuu , cocalar denebist roacher ce esti >:D<

Tell me

