8

Cand ploua cu lepse parca’i furtuna . Inca una , iar s’a razbunat Andra 🙂 . Well , trebuie sa scriu 8 dintre gandurile care’mi bombardeaza capu’ in momentu’ asta .

1. Simularea aia la mate nu’mi miroase a bine . Urasc matematica . O detest pe Ugu’ (3in1)
2. Mortii ma’sii de raceala .
3. Am visat ca mi’a explodat calculatoru’ .
4. Ma gandesc la ce ar trebui sa zic aici ca ma gandesc si nu’mi trece prin minte decat gandul de a ma gandi la ce ma gandesc .
5. I’m gonna kill Claoos .
6. Vacanta , vacanta , vacanta , vacanta , vacanta , vacanta , vacanta , vacanta , vacanta .
7. Cand s’a nascut nepotul , bunicul i’a daruit o minge de ping pong , cand a facut un an – i’a daruit o minge de ping pong , cand a implinit 2 ani – i’a dat o minge de ping pong , cand a facut 3 ani – i’a dat o minge de ping pong , cand a facut 3 ani – i’a daruit o minge de ping pong [..] cand s’a casatorit , cadoul de nunta al bunicului a fost o minge de ping pong , cand a facut un an de caznicie , bunicul i’a daruit o minge de ping pong [..] cand i s’a nascut primul copil , bunicul sau i’a daruit o minge de ping pong [..] . Pe patul de moarte al bunicului , nepotul il intreaba : ‘Bunicule , de ce toata viata mi’ai daruit numai mingi de ping pong ?’ ; bunicul : ‘Pentru ca .. [si a murit]’ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH – la gluma asta seaca am ras 5 min .
8. E timpu’ sa’mi invat . Glumesc , sunt o glumeata .

Leapsa mai departe catre Pilu’ , Darcu si Cafeaua cu zambet .

13 gânduri despre „8

  1. Andra – Nu’ti zic cum eram io =) .
    Pilu’ – Te pun la detectoru’ de minciuni 😀 , ah .. stiam io ca citesc oameni perversi 😛 (cin’ se’aseamana se’aduna) 😀

  2. Mda, … in sf am si io tastatura. Bagami-as/introducemi-as … de astea.
    Asa .. o sa prestez deci.
    Deci.
    Deci : „Glumesc , sunt o glumeata” – genial. Mai genial ca bancu deci :P.

  3. Pingback: Keep rollin’ « Pagini de ganduri nocive

Tell me

