Heavily broken

Nu m’am gandit vreodata ca am sa te caut in nimic si’am sa te gasesc banal intr’o noapte , stiam ca acele lanturi nu te pot tine aproape , caci tu esti destinat sa zbori spre cer . Poate am fost egoista – ti’am ascuns aripile in sufletul meu , iar tu ai ramas prizonier .
N’am planuit nimic , am demisionat si’acum invat sa traiesc fara teatru . Am ingropat mii de masti , le’am privit putrezind in fum .. mi’am aruncat scenariile si’acum marionetele se scalda’n flacari c’un zambet stramb , poate ma’njura’n gand .
Ma desprind de tot ce’am avut si pun lacat la poarta amintirilor ; desi rasuna regrete’ntr’un ecou tacut , n’am sa ma intorc , de azi inchid pe veci poarta spre trecut .

6 gânduri despre „Heavily broken

  1. bluefairy74 – Pana cand suferinta te pune la pamant si nu mai ai scapare ..
    Darcu – 😀 bineinteles .
    Dadatroll – Nu e poezie , unele propozitii rimeaza , stiu , dar n’a fost asta intentia mea .

Tell me

