Drugs don’t work

E aprilie . Imi tarasc tenesii prin acelasi oras jegos , aglomerat si puturos . Ma urc in aceleasi microbuze minuscule in care urca aceeasi muncitori nespalati cu porcusori la subrat , aceleasi domnite in colanti strimti si sclipitori , aceleasi babe oxigenate cu ruj roz bombon . Strazile’s pline , in fiecare intersectie 3 mosi burtosi se’njura , calcand peste bunici muribunde .

Se spune ca odata cu sarbatorile pascale , lumina pura’ti stapaneste sufletu’ , te face mai candid si mai bun , generos , iubitor , cinstit s.a.m.d , tii post – te dezintoxici spiritual , moral , fizic – CACAT , fix in perioada asta ‘sfanta’ toata lumea se injura , se cearta , urla , fura si se da cu capu’ de pereti . De’aia urasc eu sarbatorile . Cuvantul ‘sarbatoare’ e doar o aparenta de CACAT , nimic nu se schimba pentru ca duminica e Pastele , ramaneti la fel de falsi , ipocriti , sarcastici si wannabe , iar Ana are mere padurete .

Imi tremura dracii prin vene si tastez repezita la aceeasi tastatura veche , sub acelasi acoperis cu tampita comunista aka bunica’mea , baba hipercredincioasa care nu se satura de incercarile inutile de a’mi manevra viata si gusturile , plangandu’se la vecini / rude / cunostinte aka alte babe decrepite ca eu o sa dansez pe mormantu’ ei cu o panglica rosie in par – NU EXAGEREZ !

Mi se rupe de noptile voastre nedormite facand cozonaci si vopsind oua , de stresu’ pascalian , de voi si de orasu’ asta cretin .

33 de gânduri despre „Drugs don’t work

  1. calm down muiere, ia o tigara si un becks si linisteste’te 😀 . chiar ascultam vama veche – alt oras, plm ..
    in alta ordine de idei, si eu ma pis pe postu masii ca azi n’am mancat nimic, si ma seaca ai mei de mor si plm.
    lasand asta, imi cade netu , si’asa sunt o izolata deconectata de lume plm. hai te iubesc >:D< .

  2. „Iar părinţii se îmbată,
    Sorb cu zgomot din pocale,
    Sfâşie cu dinţii lacomi
    Bucăţi din foste animale
    Şi se simt mai buni şi veseli
    Pentru că e sărbătoare…”
    Cum să ratezi aşa ceva? Glumesc. Nu-ţi mai bate capul cu asta. Cum zice şi fata cu bullshitu’ (că n-am reuşit să citesc ce scria acolo), ia o bere şi o ţigară (dar nu Becks, mai bine Stejar :x) şi o să vezi ce frumoasă e viaţa. 😀 Hugs >:D<

  3. am citit 2 articole ale tale. citesc o frustrare şi o ură faţă de lumea care te înconjoară cum nu am mai întâlnit decât la mine.
    drogurile nu sunt o soluţie, indiferent de natura lor.
    izolarea e bună, dar numai dacă este de durată scurtă. asta te poate ajuta să-ţi clarifici o parte din probleme. cât despre familie, mai bine îţi vezi de treaba ta şi nu îi bagi în seamă, atâta timp cât ştii că vei face alegerile corecte.
    in legătură cu articolul la care nu ai dat voie să se comenteze: perfecţiunea nu există. acest termen este abuziv folosit. simplul gând că ar exista perfecţiunea este un defect. cât despre dezamăgiri… nu mai vorbesc.
    e bine că vezi ce se îmtâmplă în jurul tău şi că îţi dai seama că nu e în regulă, dar cred că reacţionezi greşit. anumiţi factori nici nu merită atenţia cuiva care îi poate identifica (,) ca fiind nocivi. te descarci scriind. este bine.
    sunt de părere că există un echilibru în toate. dacă acum ţi-e rău, mai târziu îţi va fi bine şi vice-versa.
    poţi să spui că viaţa e grea, dar atunci eu te voi întreba ,,comparativ cu ce?”. nu ai cu ce compara viaţa…
    eşti o persoană care trăieşte şi simte şi este afectată de necazurile acestei lumi. trebuie să devii imună la otrava care te înconjoară. dacă nu faci asta, atunci îi laşi să câştige.
    Jack.

  4. ^ Citesti frustrare si ura pentru sunt sentimentele carora le’am dat frau liber pe blog . Stiu ca perfectiunea nu exista , cuvantul era pus in asa fel incat sa exprime o perioada oarecum .. fericita . Da .. poate ca reactionez gresit si ma agit prea mult pentru niste chetsii minore dar n’am ce face .. momentan asa sunt 🙂 .

  5. încearcă să desenezi. poate asta te va linişti mai mult decât scrierea unui blog. sau dacă ştii să cânţi la chitară sau la alt instrument compune ceva. e o altă metodă de a-ţi descărca nervii, o metodă codată să zic aşa, şi funcţinează(cel puţin pentru mine).
    e doar o idee…

  6. De cantat nu stiu sa cant , desi mi’as dori . Insa desenez , chiar vreau sa dau la liceu de arta .. aici m’ai nimerit 😀 . Poate asa e , dar am pus suflet in blogu’ asta si nu simt inca nevoia de a’i pune capat , oricum ar fi el .

  7. eu mă pregătesc pentru arhitectură şi asta nu prea îmi dă ocazia să desenez ce simt… dar oricum nu sunt eu artist :)). când mă apucă melancolia deschid o pagină de blog şi scriu. în alt fel nu am timp să mă exprim.
    nu spun să renunţi la blog. mie îmi place cum scrii. spuneam doar că poţi să găseşti mai multe moduri de-a te descărca şi mă gândeam că ceva nou ar funcţiona mai bine :-??.

  8. Mi se rupe de noptile voastre nedormite facand cozonaci si vopsind oua , de stresu’ pascalian !!!

    ASTA DA :x:x:x:x ASTA DA :x:x:x
    BUN ASA :X:x:x
    o tsigare si un whisky nu se compara cu altcv ;x :)))))

  9. LA FAZA ASTA ESTI O TAMPITA MA JUR :))) Adica Pula mea stii..SI CE?daca sunt porcusori SI CE? DACA SUNT MICROBUZE MINUSCULE SI CE? DACA OAMENII SA INJURA MIE NU IMI PASA…sau poate ca imi pasa sa facem Lumea o lume mai buna Dar Sa te iei de Paste dao in gura masi de treaba …Stii care e faza ..:)) poti sa iti faci 10 abecedarui si iei numai 10 la fizica chimie ma rog materii deastea cu care ma mai cunosc eu …sa ai banii cu miliardele SI CE?tot o sa mori Si tu si tu si tu si eu si TOTI .Doar un singur Lucru este ESENTIAL SA TRAIM SA NE SIMTIM BINE AM TRAIT IMBATRANIT AM PLECT!!!CUM ZICEA UN POLITIST ”SARUT-MANA BOIERU”

  10. comentariu adresat celui de deasupra mea: mi se pare că am da dovadă de un egoism enorm dacă toţi am trăi pentru propriile persoane. noroc că mai există oameni cărora le pasă şi de altceva… pentru ce trăieşti? trăieşti pt tine. da, o să murim cu toţii, dar depinde cum murim. mai important decât atât, depinde cum trăim şi cum îşi vor aminti oamenii de noi, cei ce îşi vor aminti. în final, suntem toţi victime ale subiectivismului, iar mediul în care creştem are influenţă asupra noastră, într-un fel sau altul.

  11. Ha … ce bine ar fi sa conteze altcineva decat propria persoana. Din pacate nu e asa. Traiesti pentru tine. Tu pui intrebarile, tu gasesti raspunsurile si tu raspunzi la final pentru ce ai facut tu. Si cam atat. Ciudat cum o specie asa de sociabila cum e omu poa sa fie atat de egoista si singura.
    Ce conteaza cum mori? Ce conteaza cine te tine minte si cum? Ca nu te tine minte mult timp oricum. Ce crezi ca scheletu lu Emintescu e mai fericit doar pentru ca e in manualele de romana. Ai sa fii mort … hrana pentru tot felu de vietati. Si cam atat. Si hai sa zicem ca treci la un nivel superior … din nou … ce mai conteaza cum ai trait si mai ales cum ai murit aici cand totul o sa fie diferit?

  12. contează ce vei simţi când vei muri, contează pentru tine dacă te simţi om atunci când inchizi ochii sau doar un alt animal de pe pământ. cel puţin contează pentru mine, aparent nu şi pentru tine…

  13. Stii cateodata ma intreb si eu asta. Pentru ce mai traiesc. Da’ nu gasesc raspuns … cre’ca ma duc sa ma tai cu lama. BRB.

    Nu, nu mi-ai raspuns. Mi-ai spus ca conteaza nu si de ce. De ce conteaza ca mori cu impresia ca esti om sau animal? Si ca sa fim si mai clari: defineste conceptu de „om” si care e diferenta dintre om si animal.
    Apoi, adimitand ca ar fi o diferenta, si ca acea diferenta e pozitiva, ce crezi ca te asteapta „dincolo”. Crezi in conceptu asta, romantat pentru nivelul intelectual al unui manelist si nici ala unul foarte rasarit, de rai. Crezi ca ai sa stai pe norisori cantand la harpa. Crezi ca sa fii fericit pe veci. Defineste-mi fericirea daca tot suntem aici. Dar daca dincolo, si nici macar nu incept cu varianta ca nu exista nimic, te asteapta ceva complet diferit. Dar daca dincolo o sa fim atat de diferiti incat ideea de om si tot ce reprezinta el nu mai inseamna absolut nimic. Spune-mi ce inseamna rabdarea atunci cand nu mai exista timp. Ce inseamna dragostea cand toti sunt perfecti. Spune-mi ce inseamna ambitia cand toti sunt egali. Spune-mi ce inseamna libertatea cand nu ai libertatea de a gresi. Spune-mi ce inseamna bucuria cand nu mai exista motiv de tristete.
    Cu un nume ca „thephilosopher1989” mi-e greu sa ma abtin sa nu fac misto. Chiar am incercat. Daca ti-ai pus numele asta inseamna ca esti preocupat poate de filozofie. Asta ar fi impresia mea, poate gresesc. Eu unul sunt un autodidact si un incult. Poate tu ai citit mai mult ca mine si ai raspunsuri la intrebarile astea. Mai am si altele da’ ma multumesc si numai cu raspunsul la una.
    Si hai totusi sa iti raspund. Traiesc din inertie. Altceva mai bun de facut nu am. De murit chiar nu am nici un chef, nici o graba, nici o curiozitate. Da’ m-am cam saturat sa traiesc cu speranta ca poate maine va fi mai bine. Intotdeauna maine.

  14. om, fericire, răbdare, dragoste, libertatea de…, ambiţia… aşa – notat.
    numele este o poreclă primită acum 3 ani pentru modul meu diferit de a gândi (diferit pentru cei de la mine din oraş). nu studiez filozofia şi nici nu mă consider un om foarte citit, dar mă gândesc că ceva a trebuit să cauzeze această inerţie. îţi înţeleg oarecum frustrarea. poate o să spui că nu am de unde să ştiu ce simţi din moment ce nu te cunosc şi nu ştiu ce gândeşti, dar diferite situaţii POT da naştere aceloraşi sentimente.
    nu cred în rai şi în iad, nu trăiesc cu impresia că o să stau pe ,,norişori”, cum spui tu, sau că o să ard în flăcări. nu cred nici în Dumnezeu sau în satana. pentru mine divinitatea este o energie fără chip şi fără nume. cred doar în bine şi în rău.
    concepţia mea despre om… un om, în concepţia mea, trebuie să aibă valori morale şi să le respecte, trebuie să gândească (ceva mai mult decât ce armă trebuie să folosească în nu ştiu ce joc), trebuie să muncească şi să aibă suflet şi nu în ultimul rând, trebuie să aibă un simt propriu, acea voce interioară care îi spune dacă procedează bine într-o situaţie sau nu (nu mă refer la conştiinţă – trebuie să ai acest simţ ca să înţelegi). restul reprezintă doar nişte animale ale căror grai îl putem şi noi înţelege.
    japonezii considerau că omul are 3 inimi: una pe care o arăţi tuturor, una pe care o arăţi celor dragi şi în care ai încredere şi una pe care o păstrezi pt tine.
    dragostea pentru mine este o fărâmă de adevăr scăldată într-un sunet vibrant de culoare roşie. aceasta este definiţia mea pentru dragoste, orice fel de dragostea, aplicată în orice situaţie, de la dragostea de mamă până la dragostea faţă de un partener.
    îmi plăcea să gândesc că dragostea înseamnă fericire, dar ştiu prea bine cât de multă suferinţă poate aduce dragostea, aşadar nu am o definiţie pentru fericire. îndată ce voi gândi una, ţi-o voi comunica. personal, nu ştiu ce mă face fericit şi nici nu ştiu dacă vreau să aflu asta din motive proprii.
    prudenţa este mama raţiunii, iar răbdarea este fiul acestei raţiuni. depinde de tine dacă vrei să ai răbdare sau nu. nu ştiu la ce situaţie te-ai gândit când mi-ai pus această întrebare, dar pot spune că prin răbdare se rezolvă multe. atunci ,,când nu ai timp”, răbdarea nu mai are nici un rol şi trebuie să iei situaţia în propriile mâini.
    ambiţia pentru mine înseamnă dorinţa de a ieşi în evidenţă, înseamnă voinţă, chair voinţa de a continua să trăieşti. (pentru ce, nu mi-ai răspuns. ai zis doar că trăieşti din inerţie şi nu intenţionezi să mori prea curând). înseamnă gestul de autocontrol atunci când eşti acuzat pe nedrept şi batjocorit de animale de exemplu. sunt sigur că nu vei mulţumit(ă) de acest răspuns, dar altul mai bun nu am. e cam complicat să dai un răspuns la o astfel de întrebare pentru că situaţia prupusă este una ideală, ceva ce nu poate exista în realitate, la fel ca următoarele două situaţii, şi anume: ,,ce înseamnă libertatea când nu ai libertatea de a greşi” şi ,,bucuria când nu există motiv de tristeţe”. singurul răspuns pe care ţi-l pot da în momentul de faţă e următorul: cu toţii suntem victime ale subiectivităţii. te las să înţelegi ce vrei de aici…
    spune-mi tu ce este libertatea când nu ai dreptul să faci ceea ce gândeşti (în condiţiile în care poţi face acel ceva) şi ce este tristeţea atunci când AI motiv de bucurie? dar bucuria când AI motiv de tristeţe? chiar mai mult… ce înseamnă viaţa pentru tine? doar acel drum înainte de moarte? mă îndoiesc…
    eu îţi mulţumesc că m-ai stimulat intelectual şi mi-ai dat ceva la care să mă gândesc şi îmi cer iertare dacă vreunul dintre răspunsurile mele este dezamăgitor pentru tine.

  15. Sorry de intarziere da’ na … lenea e mare … am fost ocupat … de astea.
    Nu stiu de ce dau impresia de om „suparat” sau frustrat. Te asigur ca sunt cel mai calm si linistit om.
    E frumos ce spui tu insa eu ma refeream doar la situatia „vietii de dupa moarte” si ce forma ar putea lua ea si ce ar insemna aceste concepte atunci. Da’ e bun si asa. Nu am de ce sa fiu eu dezamagit de vreun raspuns de a tau. Nu prea vad cum m-ar afecta chit ca sunt sau nu de acord.
    Libertate mai mare decat cea a gandurilor nu poti cere si nici nu exista. Nu exista, si nu poate exista sa „faci ce vrei” din varii motive.
    Bucuria … tristetea … depinde cat de „de departe” poti sa privesti lucrurile. Cu cat te uiti mai in prespectiva cu atat amplitudinea lor scade ajungand atat de aproape de 0 inca sa nu mai conteze. Nu stiu daca asta e un lucru bun sau rau dar e un raspuns. Nu stiu ce inseamna viata pentru mine. Daca as avea raspunsuri as scrie carti probabil. Si, da, momentan e doar un drum un tren care merge inainte fara sa fac nimic si care posibil sa continue asa pana mor. Nu ma bucura faptul da’ asta e. Nu e vorba ca nu imi ajunge ce am ci doar ca parca ar putea fi mai mult. Parca e cam seaca viata … momentan.
    Nu sunt omul care sa spuna altora ce sa faca, nu stiu nici pentru mine asa ca prin prostiile pe care le scriu pot spera maxim sa fac pe altcineva sa gandeasca. Stiu cat de greu e si pentru mine 🙂 .
    Scuze de, marea, intarziere din nou … sper sa mai treci inca pe aici.

  16. am trecut. 🙂 îţi dai seama cât de mult ne-am depărtat de subiectul articolului la care lăsăm comentarii?=))
    ,,pot spera maxim sa fac pe altcineva sa gandeasca.”. îmi place cum sună. eu încerc să fac asta mereu. unii sunt receptivi, dar majoritatea nici nu se obosesc să încerce să înţeleagă ce spun sau scriu.
    viaţa o privesc ca pe o energie.( definiţia asta am dat-o întâmplător când stăteam de vorbă în parc cu una dintre persoanele care ascultă şi gândesc). pe de altă parte, însăşi Divinitatea este o energie. de aici eu unu’ trag concluzia că viaţa este divină, este un dar ce nu trebuie risipit. trebuie să ai un scop, să-l găseşti, să te găsească el pe tine şi să-l urmezi. unii nu înţeleg asta şi ,,trăiesc”, se distrează – pe principiul: ”sunt tânăr. mă distrez acum, îmi fac de cap acum şi îmi fac griji pentru viitor mai târziu.” nu cred că pentru asta ne-a fost dată o viaţă. ştiu că nu are legătură cu viaţa de dincolo de moarte, dar din o spun: contează cum mori.
    am o povestioară mai lungă pe care nu doresc să o spun pe internet. e ceva intim, ceva prin care am trecut şi care m-a marcat, un fenomen rar să spunem.. şi din ziua aceea m-am tot întrebat de ce mi s-a întâmplat mie şi nu vecinului de exemplu. da, are legătură cu viaţa după moarte. încă nu am răspunsuri la întebările pe care mi le-am pus după ziua… mai bine zis noaptea aceea şi nici nu cred că le voi găsi, dar omul ascunde multe adevăruri, chiar faţă de el însuşi şi cum citit undeva: ”seek not the depths of your knowledge with staff, for self is a sea measurless and the soul walks on all paths”
    cum am mai spus, toţi suntem nişte victime ale subiectivismului. bucuria, tristeţea, satisfacţia faţă de sine, până şi termenul de ,,om” este un termen subiectiv pentru mine.
    scuze dacă mă mai repet, dar memoria mea a început să mă lase deja:)). ştiu că e trist, dar o consider o adaptare la mediu.
    nu ştiu cum se modifică legile existenţei după moarte şi dacă se mai aplică legile naturale pe care nu avem cum să nu le respectăm atâta timp cât suntem în viaţă, dar ştiu că ceva coordonează totul şi se restabileşte echilibrul, într-un fel sau altul.
    dacă voi afla ceva, te anunţ, deşi sunt foarte slabe şanse ca cineva să-mi desluşască asta… sau să mor şi să mă pot întoarce. şi chiar aşa, nu cred că aş putea comunica cu lumea vie… mă rog.. intru în alt subiect deja.
    o să mai trec pe aici…

  17. Ziceai de babe tampite, ce ma frapeaza pe mine este moda cu parul vopsit in albastru pal la varta a 3-a. Cum Doamne sa ai 70 de ani sa te faci bleu in cap si sa urlii la copii din fata blocului ca sun niste nenorociti ratati.

Tell me

