Absolution

Ploua . Picaturile reci ii stingeau pacatul , ramanand cicatrici arzande pe un obraz brazdat de lacrimi sarate . Suvitele’i roscate fugeau odata cu vantul , se’mpleteau cu lacrimile cerului . Surasul inocent i l’au crapat tunetele , furtuna a risipit bucatelele pierdute , iar vorbele’i s’au scurtcircuitat – fulgerul n’a privit in urma .
Priveste sec spre o lume inghitita de lacrimi stinse‘ntr’un abis inghetat , clipeste des .. de parca genele’ar vorbi acoperind tacerea ce apasa , umbrita de nori frustrati .
E o liniste funebra incadrata’ntr’un tablou pierdut de culori , pictat pe vid .

Ploaia spala regrete , umezeste praful ce’ti coboara pleoapele , iar saruturile uscate se dilata in furtuna .

Trivium – Rain

4 gânduri despre „Absolution

  1. „E o liniste funebra incardrata`ntr`un tablou pierdut de culori, pictat pe vid. ” …foarte frumos…cel mai mult imi place ultima fraza : „Ploaia spala regrete , umezeste praful ce`ti coboara pleoapele, iar saruturile uscate se dilata in furtuna.” imi place enorm de mult blogul tau… 🙂 😉 …spor la scris in continuare 😀 😛 si abia astept sa scrii textul urmator …sunt chiar nerabdatoare sa`l citesc 😀 😉 🙂

  2. Delia – Multumesc frumos *blushing* . Nu stiu de ce am impresia , dar cred ca tu esti fata careia Vlladin i’a publicat textul pe blogul sau . Scuza’ma daca gresesc persoana , insa , daca esti chiar tu am un mic sfat : scrie in continuare daca’ti face bine in descarcarea emotiilor , poti chiar sa incepi un jurnal online aka blog .. eu m’am descarcat de multe ori prin intermediul lui .

  3. da,eu sunt… 😀 😛 multumesc 🙂 da …sper ca voi incepe in curand… 😀 😛 …oricum te anuntz` 😛 😉 ;)) :*

Tell me

