Chaos in Novembre

Taraste’ti pasii grei prin noroi . Vino . Arunca’mi ochii in zari pierdute de speranta . Orbeste’ma .. caci ravnesc nimicul interzis .
Sparge’mi timpanele . Ajuta’ma sa aud linistea sangerand pe umarul gol , crustat de zambetul tau incoltit de sabii .
Inchide’mi ochii pe veci .
Zdrobeste’mi inocenta ce plange’n vene . Impleteste’le cu lacatul ce m’a sedat .
Arunca’ma’ntr’un vers alb si fura’mi ritmul . Da’mi aripi frante si inalta’ma la cer . Ingroapa’ma’n esecuri pana cand buzele’mi vor fi cusute sub clar de luna .

Transeaza’mi gandurile ce’au ramas chinuindu’ma ca’ntr’o rutina , caci restul au zburat spre tine .

2 gânduri despre „Chaos in Novembre

Tell me

