Adio clasa aVIII-a D

A trecut si mult asteptata petrecere care incheie anii de generala : banchetul promotiei 2000/2008 al Scolii Nicolae Tonitza .
Duuuuudeeeeeee , a fost foarte foarte foarte tare . Iote si poze 🙂

Inainte de banchet .

Piscot , io si Andreea .

Pe canapele secsi .

Dansam si noi ca fetele .

Tanananaaaaam .. Miss Tonitza promotia 2000/2008 .

Cam asta a fost . Doua zile am avut dureri crepusculare de gat , in gat , de incheieturi , picioare , coloana si altele .. si am prins o a treia raceala consecutiv in mai putin de o luna .

22 de gânduri despre „Adio clasa aVIII-a D

  1. Pilu’ – Multumesc frumos >:D<
    Andra – Multam fain :* . Aratam altfel bineinteles , de obicei nu ma imbrac un rochie si nici nu’mi fac freze de’astea smechere .. doar o data e banchetu’ , nu ?
    P.S – Cu atatea complimente o sa incep sa va cred :))
    Teshi – Tu taci , maaaa . taci taci taci .. shush :*

  2. Ai dansat p manele…=)) cum frate dar macar ai dat din cap:)) ca doar eu m-am rugat d tn sa faci asta…:d hai ca te-am pupat p bot ca you`re my miss:D

  3. Da, doar o data e banchetu’. Da’ io n-am avut parte de el in a VIIIa ca si tine, asa ca… Cica „mai bine facem excursie!”. Si asa a fost, dar fara mine, am stat acasa si am suspinat la un banchet d’ala clasic. :-s

    Huooo! jos maneleleee!! Sustin ideea lui Darcu. Video, mai bine! =))

  4. Asa se zicea si la noi . S’o zbughim prin Bulgaria , Turcia , Grecia .. prostii . Huo manelele , right .. dar nu vroiai sa stau pe scaun toata noaptea avand ghinionul de a ma afla intr’o scoala de manelari :)) , nu ? aaa .. si Darcu se refera la videi in care fac furii :))

  5. Niko: Felicitari. Mai ai opt ani si ajungi om mare cu liceu si facultate 🙂 . Dupa aia munca, munca si iar munca. Bafta! PS Astept poze si de la banchetul de a XII-a 🙂 .

  6. Tiberiu – 8 ani , haha o nimica toata 😀 . Mersi , mersi .. bineinteles , promit poze de la banchetul de aXII-a , desi mai e mult mult timp pana atunci ..

  7. Pingback: Banchet de bloggerita la 14 ani : Reporter Virtual

Tell me

