Crize

Nu mai stiu sa scriu . Blogu’ asta e plin de aceleasi frustrari xeroxate , aceleasi dezamagiri schitate’n metafore banale . Nimic nou . Simple ganduri eronate . Pun punct , desi nu stiu pana cand .

14 gânduri despre „Crize

  1. Mama, acum pun punct, viata e un banc sec
    Tata, mi se pune pata si-o sa plec
    Soarta, panarama, panorama ca aspect
    Ia viata-n ***, n-o mai lua direct in piept.

    Sa mai zic … emo … of. Hai succes la facut nimic. >:D<

  2. C`mon ppl….macar si voi convingeti-o sa nu renuntze…daca ea renuntza ce mai fac eu al cui blog il mai citesc…show must go on…ca te mananc…d vie… it`s like sunshine on your wedding day;;)….ai vrea tu rain…:))deci don`t give up…si voi don`t give up si convingeti-o ca trebe sa continue

  3. Calm, calm … tu chiar crezi ca stie ce zice? Ar trebui sa o cunosti :)) . Pana maine ii trece. Mai pune si ea cate un post de asta de plictiseala … si ca sa atraga atentia 😛 .

  4. Copii , vad ca ma cam cunoasteti 😀 . Citez ‘Pun punct , desi nu stiu pana cand’ . Asta nu inseamna ca renunt la blog , n’as putea sa renunt pentru ca , din nefericire , am pus destul din ‘Nikoxz’ pe aici .. doar ca nu mai am idei – momentan nu mai stiu sa scriu , o sa’mi revin eu la viata .. sper .
    deci lovE! 😀 hug copilu’ .

  5. oo da, te inteleg.si eu trec prin aceeasi faza cu blogul.:|crize peste crize, lipsa de inspiratie, de idei, apatie…ce stiu e ca exista o revenire, asa ca pana atunci lasa-ti blogul si gandurile sa respire in liniste…;)

  6. Lavinia – 🙂 Asta mi’am si propus , de lasat nu’l las nici platita .
    Andrei – Ai oarecum dreptate , desi nu stiu daca s’o numesc fericire . E doar o stare de bine , nu mai am nicio piatra pe sufletel pe care s’o arunc pe aici 😀 .

  7. Ce sclipire de geniu. Cata ironie fina. Ce observatie patrunzatoare. A nu, stai. Erai doar cretin. Ce amuzanta e prostia. Ce amuzanta e prostia la patrat. Prostu care se crede destept.
    Altii, nu dau nume, devin frustrati in fata prostiei. Si din cauza ei poate. Eu doar ma amuz.

Tell me

