Libertate punct

M’am trezit , banal , la 12 . Am inchis telefonu’ si l’am aruncat in rucsacul plin de carti prafuite , foi mototolite si goale , pixuri terminate .. rontaite la capete. Nu l’am mai deschis de ani de zile , era sacul stampilat de amprenta copilariei mele zgomotoase . Mirosea a vechi , mirosea a sentimente cioplite repezit si prost .
I’am zis ca plec la biblioteca , si’apoi o intind pe plaja sa’mi ard ciolanele . I se citea pe fata dorinta de a ma vedea cat mai mult plecata de acasa , asa ca i’am zis sa nu ma astepte – vin tarziu .
N’a zis nimic .
M’a urmarit cu aceeasi privire nemultumita pana cand m’am pierdut in decor .
Eram debusolata . Ma invarteam in jurul locurilor ce’mi detin amintiri demult fumate . Ma sufoca monotonia , nimicul dur de care ma loveam la fiecare pas , privirile goale ale fiecarui calator obosit .

Mi’am tarat slapii pana la gara si’am gasit trenul ce se ia o singura data in viata . Am urcat . Simteam cum grijile se desprind de ratiune , inmarmurite , asteptandu’si finalul sub sinele libertatii mele .

2 gânduri despre „Libertate punct

Tell me

