Sunt liceeana

Well , cum eu sunt o domnisoara deosebit de respectuoasa , avand un saculet mare de bun simt in carca .. not , suferind de o boala grava numita politete , e datoria mea sa va anunt urmatoarele :

Dupa lupte seculare , nopti nedormite din cauza cartuliilor groase pline de informatii utile not , am intrat la liceul dorit cu media 9.13 .
Liceu’ dorit = Liceul Teoretic ‘George Calinescu’ , specializare – filologie .

So , I’m comin’ 😀

16 gânduri despre „Sunt liceeana

  1. Da’ te mai lauzi mult. Uite ultimu „I told you so”: I told you so! 😛
    Cel mai tare liceu de curve si drogati … da ‘ daca asta ti-o trebuit. Tot artista parca era mai frumos 😀 . Hai succesuri in continuare >:D< !

  2. RaPeRbOy & FaraSens – Multam 😀
    Andreea – Mersi mersi , la fel si tie :> ovidisto ! Daaaaaa , pe bune dreptate ma dau pe partea aialalta , ce naiba , niciun baiat in clasa ?! Ehm .. pe Sergy o iau eu :”>

  3. Pai ia stai femeie putin.. cred ca nu m-ai inteles.. sergy nu vrea niciun fel de relatie cu tine, domnisoara.. tu esti predestinata lu’ ACSINTE stii tu ce ti-am zis eu pe mess… cu capacau’ si cu raftu’ si cu gurita:)).. vezi poate te dai la sergy ca ma inregistrez cantand aia si o bag la tine ca prof comm’ pe haicinci.:)) asa ca GURITA mica.:D

  4. Andra – Mersi mersi 😀
    Fantasya – multam , iar acum .. o ard pervers ca liceenii rock’n’roll :))
    Andreea – O conving io pe Sergy cu charmul meu 😀 . hahaha , doamne ce nume 😐

  5. Ok… asta e ciudat.. 2 ani tipai dupa desen, dupa arhitectura la lic. de arte, iar acum te vad la filologie!:O WTF? Pana la urma ce devii? Profa de romana/Scriitoare/Poeta , sau Pictorita/Designer Vestimetar/Arhitect/Inginera de Imagine ?

  6. Ce conteaza ce devin ? Nu devin absolut nimic din liceu . Pot sa ma intorc la 180 de grade la facultate . Desenul pentru mine o sa ramana un hobby , mi’am dat seama ca nu era o placere atat de mare incat sa fac o cariera din asta .. that’s it.

Tell me

