Disciple

Incerc . Serios , chiar incerc sa va impac pe toti in timp ce invat sa’mi impac piticii crizati ce se bat cap in cap .
Mereu m’au intors din drum parerile voastre care sunt bune , corecte si juste doar in viziunea voastra , pentru ca am fost mereu o tipa al dracu’ de influentabila care tanjea dupa iubire , armonie , pace si liniste – adica de 4 ori cacat .
Ma chinui sa repar asta si sa ma ghidez dupa conceptiile mele . Poate sunt gresite – niste tampenii pe care un om normal nici nu le’ar rosti , dar sunt ale mele si doar eu ma confrunt zi de zi cu ele . Nici nu’mi mai pasa daca rezultatul actiunilor mele raneste sau nu ; am avut grija de asta ani de’a randul si cu ce m’am ales ? cu reprosuri si vorbe aruncate’n scarba de oameni atotstiutori , profeti si filozofi .
Nu vreau sa va mai dati cu parerea . Nimeni nu v’a cerut’o . M’am al dracului de saturat de atata ipocrizie . De ce cacat nu v’aruncati in fata unui tir , traiti degeaba – respirati in ceafa altuia fara niciun rost .
Ma simt sufocata . Asta e cuvantu’ , ma sufoca vorbele voastre’n plus . Ma sufoca faptu’ ca nu va mai saturati sa ma pupati atat in cur , stiind totusi ca nu castigati nimic daca’mi vindeti laude moca .

Si tot calc intruna in cacat , cacat la fiecare pas si e curios – ciCA CAcatu’ ar aduce noroc .
Sunt atatea probleme de cacat ce fac rondu’ lumii , dar voi sunteti prea ocupati sa va intindeti paru’ cu placa , sa vi’l puneti pe bigudiuri , sa iesiti in club sau alte chestii superficiale cu care va super mandriti . Defapt asa as vrea sa fiu si eu . De ce cacat nu ma intereseaza ce gene false sa’mi pun maine , ce chiloti sa asortez la tinuta de poimaine , ce nuante de fard s’ar potrivi la nunta din 2009 , iulie ? Mi’as face viata mult mai usoara .

* I reject this fuckin’ race , I despise this fuckin’ place.

4 gânduri despre „Disciple

  1. Well , se pare ca am o mica depresie . Am ajuns iar in punctul ala in care izbucnesc 😦 si ma satur de toate divele si toti atotstiutorii care isi dau cu parerea despre viata si modul mea de a o trai , i’m sure you know what i mean .. *pupic*

  2. Tu iar nu poţi dormi, aşa-i? Altfel nu-mi pot explica de ce să citeşti toooot ce-am scris pe blog, de ce să-ţi placă tocmai postul ăla creepy şi de ce eşti aşa supărată pe toţi… 😦
    [hugs]

Tell me

