Keep rollin’

Stiti leapsa aia cu 8 ganduri ce trebuie impartasite in momentul in care sunt gandite ? Am facut’o pe undeva pe aici , iar am cum am primit’o din nou de la Mihnea . Bineinteles ca din respect pentru el o voi face din nou ; si pentru ca deabia asteptam o leapsa . P.S : VREAU LEPSE!!).

1. Oare corcodusele astea au viermi ? daca da , se pare ca si’au gasit un nou adapost – stomacul meu .
2. ‘Sunt mereu stramb , prea multi indivizi pe coiu’ meu stang ; te crezi destept ? Poti sa treci pe coiul meu drept.’
3. Ma ustura fata si arat ca o patlagica – sunt ingrozita.
4. Napolitanele astea miros a patrunjel , iar apetitul meu creste pe zi ce trece mai mult si mai mult si mai mult si mai mult si .. o sa fac poc ; dar nu’i nimic – si grasa sunt la fel de divina , geniala si modesta.
5. Cat de sec e sa nu te gandesti la nimic decat la faptul de a te gandi la ce te gandesti pentru ca cineva sau ceva te pune sa te gandesti la un anume lucru ? Destul de .
6. Vreau la film siiiii .. vreau la un concert dar no tengo dinero , no tengo dinero.
7. =((
8. S’a terminat leapsa ? Ha ? Deeee ceeeeeee ? Trist .

Revenind la chestii cotidiene si deloc impresionante : De ce nu incepe odata scoala ? De ce ? As prefera sa dau teza la idioata aia de limba moarta decat sa mai stau inca 5 minute cu o decrepita .
Va rog , daca mai apuc varsta de 60 de ani dintr’o pura intamplare nefericita , va rog , aruncati’mi un sapun in cada in timp ce fac baie , daruiti’mi o bomba cu ceas intr’o cutie cu fundita de ziua mea , pictati’mi camera in roz , lasati’mi o tarantula pe cearceaf , serviti’mi un sarpe cu clontopei viu la pranz , strangulati’ma in somn , trageti’mi un glont in urechi – dar nu ma lasati vie , nu vreau sa fiu pomenita in ritualuri sataniste de catre nepoti , sperand sa mor calcata de tren intr’o camasa de forta ca o decrepita senila paranoica ce voi fi asemeni oamenilor cu care ma mai cunosc eu . Multumesc de intelegere .

P.S : Astia care nu’mi intelegeti ‘operele de geniu neinteles’ , nu va mai chinuiti !!!! Nu’mi spuneti voi ca am prea mult timp liber si din gand in gand mi se scoala sa filozofez . Aici nu se filozofeaza , e foarte usor de observat . Aici se face ce vrea muschiu’ lu Nikoxz , adica eu . Si muschiu’ meu acum zice sa va duceti dracu , pentru ca am bioritmu’ down si va halesc pa toti manca’v’as .

4 gânduri despre „Keep rollin’

  1. primu. Vreau si eu leapsa breee … ce pula mea …
    2. Fuck scoala esti cu capu … in loc sa o freci toata ziua sa te faci creola tu vrei la scoala … esti cu capu
    c. sa moara toti babetii cu varste care ii incadreaza in categoria de babeti mai ales aia care o streseaza pe niko si saraca nu mai doarme bine noaptea si se scoala cu stres … bre … iti mai zic odata … DA-I IN PULA MEA, respectiv, A TA care nu exista deci na maxima a lu baiatu stie el care este 😀
    IV. da-i tot in pula mea pe frustrati
    6. misto post .. deci in place 😀 …
    sapte. deci folosesti prea des decrepita … o sa zica frustratii ca ai vocabular limitat si ca esti blonda si ca ai 14 ani … OMFGSAMORIO
    100 (adica 8 in binar na). breee … calm … deci ma repet da-i in pula mea
    11 (adica 9 in octal na). sa-mi bag pula deci prea multe „puli” in pula mea
    A (adica 10 in hexa). iaca ca am pus si in hexa ca ma stresam ca nu pusesem in hexa in pula mea

  2. ^ Numerele ‘gandurilor’ cu raspunsurile tale n’au nicio legatura , dar eu am inteles tot ceea ce trebuia inteles pentru ca suntem suflete pereche , adica amandoi suntem geniali , divini , miraculosi si .. sa nu uitam – filozofi , da ? sa fie clar !!! (acum sigur o sa se trezeasca un tampit sa’mi spuna ca fac pe filozoafa analista , pentru ca e prea dobitoc sa’si dea seama ca eram doar ironica) Ia bre si tu leapsa asta , micu’ de tine , da’ si tu ai mai facut’o , dar din respect pentru mine o faci iar .. nu asa ?

Tell me

