Sin

Am hotarat sa dezvalui marele adevar despre mine – mai bine zis despre monstrul din mine . Nu e corect sa mint o natiune intreaga cu zambetul pervers pe buze .
Sunt o ipocrita . In loc de inima am un Mc Chicken pe care mi’l mananca viermii ce se plimba prin corpul meu , devorand de asemenea franturi de sentimente ratacite . Ma hranesc din deceptiile si durerile emotionale pe care le strigati la cer – imi spal pacatele in lacrimile voastre .
Vreau sa muriti , iar eu sa joc samba pe mormintele voastre cu o pamblica rosie in par , inchinandu’ma la ceruri de euforie – asta’i marele meu scop . Ce fraieri sunteti , cum de n’ati intuit marele meu plan de distrugere a umanitatii ?

8 gânduri despre „Sin

  1. Hai bre recunoaste ce naiba. Esti emo si gata. Degeaba nu te-ai mai vopsit ca tot se cunoaste.
    Hai ca ajung si io pe acolo si facem un macel ceva … cu topoare si sabii … de astea sa iasa sange …

  2. Darcu – Pai hai mai repede , cu rapidu’ ca sa facem un tango amandoi pe morminte .
    Moflea – Nu m’ai jignit , stai linistit .. doar ca nu prea vedeam eu legatura si voiam sa fii lamurit 😀

Tell me

