Depresie la a3a

Am intrat in depresie. Nu iar , ci din nou. Depresie la a3a , de’aia serioasa. Motivele sunt multe , s’au suprapus , but i’ll survive.
Intre timp , m’am hotarat sa’l demasc pe Darcu , hipiotul cu sincere sentimente pentru punkiste roscate , motocicliste hardcore si inocente domnisoare. Fiind lucid , inainte de betie(!!!) , m’a delectat cu ironiile gandurile’i ascunse in inimioara ce pompeaza plumb :

Ochii tai gri , mari , gigantici si blanzi ma fac sa ma pierd in ei ratacind in galaxii indepartate , fara sa plec de pe loc si timpul isi pierde insemnatatea – 1 moment durand o eternitate. Iar parul tau blond care nu e rosu desi putea sa fie luceste cu o aura de caldura si calm dandu-mi o *stare de detasare si comfort. Insa toate acestea sunt insignificate pe langa frumsetea ta in terioarea , sufletul tau cald dar tumultuos, energia , inocenta-ti copilareasca si intelepciunea debordanta formeaza o antiteza , un oximoron , un contrast caruia nu ii pot rezista.

*Partea cu detasare si comfort parca face parte din reclama unor protejslipuri.

12 gânduri despre „Depresie la a3a

  1. da ms de publicitate. Deci declar sincer si solemn, public si fara rusine ca io nu am sous niciodata asa ceva si ca toate sunt niste minciuni sfruntate.
    Ca completare vreau sa completez ca asta nu e depresie, aia care te tine juma de zi, asa ca nu te mai plange atat.
    of of .. mai mai …

  2. =)))) Bai nesanatosilor! Tembeli anormali si nenormali si innormali care suntetei ! :)))

    Niko, nu vreau sa intrii si mai tare in depresia ta profunda. Vreau doar sa`mi spui daca vii maine la sedinta curului si la ce ora era ca nu memoreaza creierul meu asha ceva.

    Multzumesc. Iesire din RAHAT reusita!

  3. ^ Multumesc ca ma iubesti si nu vrei sa intru si mai tare in depresie , dar imi aduci aminte de sedinta , ok .. si eu te iubesc . Buuuuun , se duce matusimea la sedinta – bine ca mi’ai amintit sa’i amintesc si ei ca sigur a uitat de mine . Hmm .. intuiesc eu ca e pe la ora 6 seara 😀 .. intuiesc doar .

  4. Deci nu asculta baietii lipsiti de sinceritate. Din avatar nu se vede ca ai ochii gigantici, deci asta a improvizat el ca la vals. In loc sa iti priveasca filonul interior prin interiorul acestor minunate ganduri pe care le scrii el a stat probabil si a incercat sa iti mareasca poza in photoshop ca sa vada cat de mari sunt ochii tai in raport cu restul corpului. Asa zice el ca face poezii… dar realitatea e dincolo de el. In plus roscatele nu sunt bine vazute de socitate. Niciodata nu am inteles de ce…mie personal imi plac.

  5. Simon Starr – Nu , nu am ochii gigantici .. dar nici roscata nu sunt , spre dezamagirea lui . Stiu stiu , e un fals nerusinat ce incearca sa se vare sub pielea minorelor . Of .. oamenii din ziua de azi sunt atat de superficiali . Of of .. mai mai .

  6. E bine ca ramai lucida, sa nu crezi in astfel de baieti. Li se falfaie de ochii tai si de parul tau. Trebuie sa urmezi calea neprihanirii cel putin pana la 18 ani si sa nu asculti pe toti mafiotii si hippioti care incearca…
    Mai bine trebuie sa te concentrezi asupra carierei. Cariera e esentiala!

  7. Cred ca am sa caut sa o informez de aceste amanunte pe doamna Nikoxz, de faptul ca fata dansei este o depresiva si are discutii cu caracter explicit pedofil cu anumiti darcu pe Internet. De-aia a aparut si cazul fetiti de 11 ani violate de unchiul ei, de-aia se intampla numai lucruri rele in aceasta tara, pentru ca nu voi vetele nu aveti grija de integritatea voastra morala si va dedati la astfel de acte virtuale. Mi se pare ingrozitor ce se intampla aici. Sharia in Romania!

  8. O , vai ! Cata dreptate , cata lipsa de moral , rusine sa ne fie. Sa stii ca daca vei face o asemenea josnicie , tu vei fi singurul vinovat de infartul doamnei Nikoxz . Ingrozitor , ingrozitor .. nedemn , strigator la ceeer 😦

  9. Din nou ma vad nevoit sa dezmint si sa precizez ca intradevar nu o cunosc pe aceasta Nikozx iar daca as cunoaste-o in nici un caz nu as avea discutii explicite si „informative” pe subiecte neprotrivite minorilor sub 18 ani.
    Am fost numit „acest individ darcu” si acum „anumit darcu” pe acest blog. Eu unul m-am saturat de aceste acuzatii jicnitoare si calomnioase iar la urmatoare abatere voi lua pasii corespunzatori pentru a face dreptate si lumina in aceste chestiuni.
    Cu speranta intelegerii, Darcu.

    ReSTeCpA!!! PiSS!!! KiPin It RiL SiNcE 1984 !!!

    Hippiot auzi … blaah …

Tell me

