Scars

Hell is living without me.

Prefer sa tac , m’am saturat de scrasnete. Cand ura oarba imi coase calusul sub clar de luna , securea imi bate sacadat in geam. Si tac. Astept ultima strigare zidita’ntr’un nimic apocaliptic.
Mi’am vandut fiinta pe amintiri ce mi’au disecat privirea , nimicind sentimente imaculate .. acum facute scrum ; infiletate’n jointuri ieftine , falsez in zambete de’o clipa , caci visele’mi au derapat.
Ultimele ceasuri imi rascolesc existenta ca’ntr’un vartej de soapte sacre ce ma vrea rupta de realitate si umanitate.
O ploaie de noiembrie imi stinge focul , iar eu raman zidita in asfalt. Bucura’te , cosmarul s’a terminat.

Hell doesn’t live without me anymore.

5 gânduri despre „Scars

  1. Nu mai da copy/paste din carti de Bacovia. Nu asa se face blogging-ul. Deci domnisoara, blogging-ul e o arta, trebuie sa le arati tuturor ca tu esti cel mai destept si mai miserupist. Da da, pe vremea mea noi nu scria pe blog-uri si nici nu eram emo. Eram copii simpli, ne jucam starcraft, ieseam cu fetele la suc, le ciupeam cand nu erau atente… si era misto. Nu eram asa depresivi, ca universul nu dadea doi bani pe depresia asta a noastra.

  2. Hai cu bagarea … promovarea neamule. Glumesc … sunt un glumet 😀 .
    Pe vremea mea aia care jucau starcraft, din neelucidate motive, nu prea ciupeau nici canci nici macar virtual ca cu xnetu nici de laba nu-ti mai ardea. Nostalgii nocturne …
    Dar sa revenim la subiect:

    Pi.eS. Succes la examenuri !!!

  3. ehei darcu, eu nu eram din jucaotorii buni de starcraft, eu mergeam la cursuri de dans, asa am ajuns vedeta si coregraf intr-un timp atat de scurt. aia care jucau starcraft au ajuns ingineri si eu 1500 de euro salariu, iar eu sunt artist si iau 1500 pe spectacol. si am spectacole odata la cateva zile. de-aia invat generatia tanara sa nu mearga la scoala si sa dedice artei, ca doar asa se reuseste in viata: prin arta.

  4. Mai copii mai , arat io a persoana depresiva ? Nu , nu e nevoie sa’mi raspundeti . Daca emo inseamna sa te umfle plansu’ pe strada pentru ca ti s’a rupt o unghie , nu sunt emo . Daca emo inseamna sa ai stari de anxietate and co. o data la vreo 6 luni din motive prea personale ca sa le pot spune aici , inseamna ca is . Da , imi place Bacovia 😀 Cui nu ? Lasa bre , Simon , sa fie o arta pentru altii , pentru mine e doar un jurnal public . Nici acum universul nu da doi bani pe depresiile noastre , chill. Daca ar da , mi’as taia acu’ o vena ca sa’mi urlu durerea spre univers.

Tell me

