Brennen in der Hölle

Scarsnete amare imi zgarie timpanul. Sunt urlete captusite de’o ura sora cu ipocrizia ce se invaluie in cortina ultimei drame jucata in 4 acte. Suiera , inasprind sentimente imaculate – ultimele urme de umanitate ce’mi pateaza fiinta. Sunt rani sangerande ce’mi curg prin vene , familiare sufletului dar straine constiintei ce falseaza ignoranta.

14 gânduri despre „Brennen in der Hölle

  1. Clar este ca, o data in viata sau chiar de mai multe ori, cu totii ne uitam in oglinda si vedem un monstru care nu isi are rostul, si cadem intr-o depresie molipsitoare! Dar, cu timpul, vedem succesele pe care le obtinem, vedem lucrurile bune care ni se intampla, si ajungem la concluzia ca ipostaza in care gasesti tu personajul in cauza din acest post, si anume „arzand in iad”, este chiar foarte exagerata!

  2. In cazu asta eu zic ca chiar s-a abtinut 😀 … nu exagerat …
    Iadul ar fi vacanta pentru ea. Ba chiar cred ca Scaraoschi in persoana ar face cadere nervoasa la un moment dat si ar da-o afara.

  3. Dar putin egoism, Serghey, cum adica „cu totii”? Avem pretentia ca „macar” unii nu-s capabili sa sufere ca niste copii abandonati la tomberon, neomologati de mama lor indiferenta.
    Si totusi, ai dreptate, toata lumea simte prostiile astea, dar nu multi le recunosc.. pentru ca nu ajuta la nimic. Cred ca si autoarea blog-ului se va convinge ca e doar o chestie de eliberare, nu ai cum sa te ajuti cand ajungi in punctul asta.
    Citind titlul (chiar asta m-a atras), mi-am adus aminte de versurile astea
    Aufsteigen werde ich erneut
    Schon bald aus dem Wasser treten
    Den Wind und die Wellen erlegen
    Und mir nehmen wonach meine Seele schreit
    Volker unter der Sonne
    Kinder aller Herren Lander
    Hier stehe ich zwischen Himmel und Holle

  4. FDC – Probleme existentiale de adolescent frustrat , probleme generate de diferenta in gandire a generatiilor .. Mi’am clatit aici , in cateva randuri , gustul amar ce mi’l lasa umanitatea , sunt ok. Multumesc de intrebare >:D<

  5. Toate aceste dramatizari, schimbari temporare de optica (atat despre grotesc/ura/pesimism cat si despre euforia sufletului/dragoste eterna nu sunt decat piese de echilibru in constructia filosofica a individului. Idea este sa nu exageram ci sa ne pastram acel echilibru psihic/comportamental. Si eu scriam si poate mai si gandeam extrem … dar e bine, pentru ca iti construiesti prin autoeducatie, baza filosofica dupa care te vei ghida in viata.
    Succes!

Tell me

