What goes around, comes around*

Ciudat, nu-mi place sa vad ca persoana ce-a construit un zid intre mine si propria-mi fiinta, acum se stinge in scrancete; desi ar trebui sa ma bucur de fiecare geamat muribund care-o infunda in suspine. Ma simt vinovata – disperarea ei imi calauzeste demonii si ma persecuta.
O apasa boala, o macina durerea si venele-i crapa, dar constiinta ii ramane inconstient patata. A lasat-o in urma pe doamna autoritate si-acum ingana istovita comentariile nu demult intepatoare, taioase.. si anesteziante.
Inghit in sec si-njur in gand toate momentele in care mi-am vazut dorintele sub talpile ei. Dar demonii nu-i pot controla – ei arunca sclipiri insetate de dreptate pe figura mea.

* Mda, stiu – original titlu.

3 gânduri despre „What goes around, comes around*

Tell me

