I was growing pains

E trist sa nu stii ce-i cu tine ; sa-ti tarai gandurile imobilizate, inghetate de crivatul din tine, aruncate din mansarda, gata sa se sparga pe asfalt.
E prima oara cand nu-mi stiu drumul si-s sufocata de lipsuri ;
Scriu acum fara sa ma ascund dupa perdele, scriu ca sa-mi vars otrava. Se scurge lent, imi face contra si ramane agatata de textura mea care nu s-a cicatrizat.
Vantul schimbarilor imi ciufuleste pleata si ma sperie, caci sunt slaba si fricoasa. Nu mai vreau schimbari, vreau o viata completa ; nu mai vreau sentimente reciclate ce miros a toamna.
Ii pare rau, dar Nikoxz nu este zilele astea in corpul ei.

Where are those happy days, they seem so hard to find..

3 gânduri despre „I was growing pains

  1. Leave a message after the beep.
    Wake up!
    Crezi ca in viata e vorba de stiut drumuri? Tot amuzamentul e in descoperitul drumurilor. Toti suntem speriati de viitor. We just deal with it as it comes. 😛

Tell me

