Sunt retrograd

Ca om ce se vrea a fi detinator de trairi profunde si cugetari rationale, am fost si sunt retrograd. Fara sentimente senine pentru prezent, nici macar de-o scarba flegmatica, ci poate pur vegetative. Ma dau cu capul de asfalt cand realizez ca-mi pierd timpul cu scenarii entuziaste, cand eu sunt cel mai prost regizor de film, chiar de-i vorba de filmul vietii mele.
Stau, rugandu-ma de mantuire sa ma scape de sobolanii ce-mi rontaie asteptarile pentru simplul fapt ca eu inca mai cred in existenta ei.
Si cred degeabacacatul e distribuit in mod egal in fiecare din noi.
Se misca repede si nenoroceste orice zeu incearca sa se apropie de suflete prinse-n noroi.

Mood : Lake of Tears – Like a leaf
L.E : Achive – Fuck you anyway
Ada Milea – Winter

Un gând despre „Sunt retrograd

Tell me

