Novembers

Sunt o gaura in dusumea, ocolita de toti papucii aristocrati. O scama pe-un sacou ingreunat de naftalina. O piatra aruncata intr-un lac.
Asta sunt. Asta am devenit. Asta m-au facut sa fiu. Toate restrictiile lor au ingropat unda de comunicare ce-mi era predestinata. Aia anorexica, instabila afectiv.
Ei prefera sa-not in linistea macabra a cartilor, dar odata depasita limita impusa, imi seaca bazinul. Ma hipnotizeaza, ma obsedeaza. Imi dau dependenta si-apoi ma transforma intr-un robot cu baterii stricate.

Ei ma ademenesc. Pentru placerea mediocra de a avea un gandac sub papucul lor de casa.

Vreti sa simtiti ca voi sunteti sefii ? V-aruncati in gol pentru certitudinea de-a avea cojones ?
Muriti din proprie initiativa..

Mood : Lumea parca a orbit. S-a prostituat, s-a indobitocit. A obosit, a-nebunit – s-a intoxicat, s-a alcoolizat.
P.S : COOOOOOOOOPAAAACEEEEL, COOPAACEEL, COPACEL

7 gânduri despre „Novembers

  1. daa, foarte adevarat…
    a, si referitor la inventii, ce mi-ar placea si mie ceva sa ma bage in pamant cand gafez :”>. Si licoarea aia care da curaj… hm, mai mult pt altii. Pentru toti 😀

Tell me

