Puppy eyes

Se-apropie perioada care ma calca pe nervi. Vremea casta in care ne zambim jongland injurii in gand. Vremea-n care imi martirizez ochii si urechile cu globuri inestetice, beteala kitschoasa si colinde patetice. Nimic anormal – Craciunul.
Anul asta incerc sa-i gasesc o intrebuintare. Daca tot sunteti atat de binevoitori si generosi, va prezint my first wishlist ever. Here i go :

1. Mary renascuta – Camille de angelis – 25.2 LEI
2. Strugurii s-au copt in lipsa ei – Zully Mustafa (chiar daca am citit-o, o vreau in biblioteca MEA!)
3. Scris pe trup – Jeanette Winterson (chiar daca am citit-o, o vreau in biblioteca MEA!)

4. De veghe in lanul de secara – J. D. Salinger – 22.95/19.50 LEI (mi-am cumparat-o eu ieri) L.E
5. Despre dragoste si alti demoni – Gabriel Garcia Marquez – 32.00 LEI
6. Dragoste in vremea holerei – Gabriel Garcia Marquez – 39.00 LEI
7. Povestea tarfelor mele triste – Gabriel Garcia Marquez – 29.55 LEI
8. Dusa cu capu’ – Mathilde Monaque – 15 13.5 LEI
9. Amurg – Stephenie Meyer – 39.99 LEI
10. Mitch Albom – Cei cinci oameni pe care îi întalnesti în Rai (nu stiu pret, faceti un efort!)
11. Lolita – Vladimir Nabokov – 39.00 LEI
12. Orasul Infernului – Edward Lee – 24.00 LEI
13. Antichrista – Amelie Nothomb (chiar daca am citit-o, o vreau in biblioteca MEA!)

14. Nopti Orientale : 1 – Zully Mustafa – 18.50 LEI

Aveti toate conditiile. Nu uitati ca ma cheama Nicoleta, ok ?

Mood : Am ales sa scriu despre oameni frumosi si despre dragoste. Cu cat n-o gaseam, cu atat ma incapatanam s-o caut, sa scriu despre ea, sa iubesc trupuri pe hartie, sa colorez mangaierile cu saruturi, sa lipesc buzele in locuri ciudate, sa fac amor cu diavolii. Sa fur vieti. Sa fur din vieti.
Pentru ca nu le pretuiti.
Pentru ca va plangeti de ele. Pentru ca nu aveti parte de sex. Pentru ca-l cautati in paturi straine. Pentru ca superioritatea voastra nu are nicio acoperire inaintea mea. Pentru ca stiu ca de fiecare data ati ales prost si ati dat vina pe altii. (Nopti orientale 2 – Zully Mustafa – RECOMAND!)

10 gânduri despre „Puppy eyes

  1. Disi – DAAAAAAAA, merita! Io acum o citesc pe 2, ca asa incep eu.. mereu de la celalalt capat. Ti-o dau eu luni 😀
    Dreamsofakid – Asa am auzit si eu, dar nu mi-a cazut in mana niciodata pana acum.

  2. Ohm… ştii că s-a făcut un studiu la un moment dat din care reieşea că De veghe în lanul de secară este o carte prferată majoritar de psihopaţi criminali în serie? :>

Tell me

