Confessional

Hybrida, adica the ztvergklein, e rea si vrea sa ma dezvalui aici si acum. Sa las pseudo-metaforele si sa-mi prezint piticii concomitent cu gazda lor.
P.S : Ii preiau modelul.

M-am procopsit cu numele pe care-l posed inca de acu’ 15 ani, anume Nicoleta. Deocamdata, stagnez in liceul teoretic „G. Calinescu” si-ncerc sa invat Deutsch.
Din fericire, nu-mi invadeaza spatiul niciun frate. Sora, slava Cerului, nici atat – doar o bunica ramasa in universul ei Ceausescian, contrazicandu-se in predici.
Actually, citesc mult si detest curateniile de primavara si iarna. Ar trebui sa port ochelari, dar nu port. Ma stresez mult, din orice tampenie. Ma consum si lamentez continuu. Btw, multumiri – Darcu. Incerc sa-mi las unghiile mari ca de cucoana, dar le rod. Rad rar, dar mult si colorat.
Regret ca mi-am tuns parul si-acum sunt oglinda vie a unui soarece de biblioteca.
Imi place toamna, luna noiembrie ma fascineaza.
Ma enerveaza susotitul si pleoscanitul. Rabdarea mi-a fost marginita considerabil de cand impart acelasi acoperis doar cu adeptii comunismului, ce-mi sunt bunici – dat fiind faptul ca am devenit irascibila la puterea a II-a.
Mi-am pierdut talentul manipulator asupra persoanelor de sex opus. L-a anihilat Adi, din pacate. In profida comentariilor mele malitioase, sunt siropoasa si plang la filme. Cand fluturii imi asediaza stomacul, m-afund in folk.
Nu ma-ncadrez in vreun tipar din niciun punct de vedere. Cred ca sunt intruchiparea normalului adolescentin. Ma obsedeaza beletristica, desi, in general, nu sunt fanatica.
Imi plac plimbarile si nimicurile. Pentru nimic in lume n-as intoarce timpul inapoi. Am crescut.
Sunt in faza de acceptare neconditionata.

Piscot brunet, te provoc.

5 gânduri despre „Confessional

  1. Da, da sa cresti mare … Da’ lasa asta am niste lamuriri de facut … 1 razi tot timpu … TOT TIMPUL.
    Apoi … „nu te incadrezi in nici un tipar” si totusi esti „intruchiparea normalului adolescentin”. Nu se bat cam cap in capa astea ??? Desi ai dreptate in felu tau 😀 .

    Jah bless !!!

  2. Rad tot timpul virtual :)) defapt.. tu ma faci sa rad, defapt da.. ma contrazic un pic. Acolo ma refeream ca nu ma incradez in vreun tipar de gen muzical/estetic blah.. stii tu.

Tell me

