„Un om este ceea ce-si aduce aminte despre sine insusi”

Trebuie sa recunosc, cu groaza, ca sunt o alta afectata banala. Imi vars amarul in cuvinte carora nu le-am stiut niciodata sensul, dar am scris. Am scris pentru ca dadea bine sa vorbesti despre sperante si pierderi ciclice.
M-am lamentat in arhaisme de actualitate pana cand s-a rupt firul ridicolului, si-ochilor li s-a ridicat cortina.
Buna dimineata, scrieri patetice cu mesaje subliminale caligrafiate pe foi veline. Buna ziua, pseudo-depresii. Noapte buna, kitsch.

10 gânduri despre „„Un om este ceea ce-si aduce aminte despre sine insusi”

  1. Departe de mine intentia de a te ofensa in vreun fel, dar n’ai nivelul intelectual al unei fetite de 15 ani. De fapt, cu greu te egaleaza cateva din cele de 20 pe care le cunosc. Si nu ma refer la Elena de la chioscul de tigari sau Gabriela de la frizerie.

  2. Asta ar spune orice Ludovic modern ce asteapta mai multe laude din partea curtenilor. Sunt sigur ca esti constienta de capacitatea ta. Modestia nu e niciodata sincera la oamenii inteligenti. Si nici n’ar trebui sa fie.
    Nu renunta la blog. Contrar a ceea ce multi spun, e un bun exercitiu al mintii. Plus ca ai da satisfactie unora. Blogeri de carton, scriitorasi jalnici ce si’ar vinde sufletul pentru a mia parte din talentul tau.

  3. Ce talent am eu ? Talentul de a insirui presudo-metafore pentru a exprima.. nimic. Parafrazez aiurea, nu sunt in stare sa spun nimic concret.
    Spune-mi, care e talentul pe care l-ai descoperit printre randuri ?

  4. Nu trebuie sa spui nimic concret. Daca exista o asa-zisa „esenta a vietii”, cu siguranta nu e ceva palpabil, usor perceptibil prin putinele simturi ce ne’au fost date. „Concret” mi’a sunat intotdeauna lumesc. Pragmatismul nu e o calitate indispensabila. E mai degraba un jug. Multi ii respecta fanatic menirea si sunt siguri ca numai sub el pot dobandi fericirea. Tie’ti lipseste defectul asta. Te’ai elevat deasupra noastra si plutesti liber prin naturaletea cu care te exprimi. Daca as spune ca ai abilitatea de a jongla cu ideile si cuvintele, probabil te’as jigni. E mai mult de atat. Nu exista formulari lipsite de flexibilitate in textele tale, cum adesea gasesc in ale altora. Nici cuvinte scapate din stangacia unui exces de zel vizibil prezent in scrierile celorlalti. Esti naturala. Asta’ti e talentul.
    Poate exagerez un pic. Inca esti o copila si mai ai de invatat. Dar nu exagerez cand spun ca ai un potential ENORM pe care ai inceput sa il exploatezi cum nu se putea mai bine.

  5. Daca asta este intr-adevar ceea ce crezi despre mine si scrierile mele, iti multumesc mult de aprecieri. Uneori simt ca fortez nota si exagerez in formulari, dar n-am gasit niciodata o cale de mijloc. Multumesc de vizita, succese!

  6. trebuie sa atingi un oarecare nivel pentru a ajunge sa crezi despre tine ca esti lipsita de orice talent. La fel cum trebuie sa fii suficient de sanatos pentru a te banui singur(a) de nebunie. Sigur ca asta nu te ajuta in pseudo-depresia ta, dar eu vreau doar sa fac pe inteleptul, fara a avea cu adevarat ceva de spus. La tine e o etapa a maturizarii. Peste zece ani poate vei face muraturi, zambind intelept si considerand ca blogul era o tampenie adolescentina. Cine stie… Ce VREI de fapt de la blog?

  7. Vreau de la blog exact ceea ce-mi da – oglinda cresterii mele. E suficient sa citesc arhivele pentru a face conexiuni cu trecutul, cu infantilitatea de atunci sau asa-zisa maturizare de acum.
    Poti face muraturi, asa cum poti scrie pe blog. Nu esti femeia „da la cratita mancati-as” daca faci muraturi, asa cum nu esti poet, prozator – artist, boem.. daca scrii pe un blog.

Tell me

