Orbire

Craciun detestabil. Prilejul tampitilor de a-mi nenoroci putinul respect pe care-l am fata de ei. Sarbatoare inapta care-mi aminteste de ipocrizia umana ca superlativ.
Persecutati-ma spunandu-mi ca ma folosesc de o atitudine reciclata, va urasc oricum. Ranjiti candid, jonglati cu nervii – ma bucur de o obisnuinta atat de familiara.
Pregatirile voastre martire coordonate de cutezatorul „trebuie” ma lasa rece.
Iar parintii se imbata, sorb cu zgomot din pocale, sfasaie cu dintii lacomi bucati din foste animale si se simt mai buni si vesel pentru ca e sarbatoare – ca bine zice Ada Milea.

Confesati-va ipocritului, acelui ales al Lui pentru iertarea pacatelor, pentru mantuire. Tineti post pentru dezintoxicare spirituala injurand trecatorii, blestemandu-va familia, obsedati fiind de festinul ce va asteapta dupa acest supliciu sfant.
Va masturbati verbal langa altar cu evlavie. Sunteti crestini.. acum.

2 gânduri despre „Orbire

  1. Multe din medicamente functioneaza in mare parte cu ajutorul efectului placebo. Religiile…la fel. Daca unii au nevoie de asa ceva pentru a se simti bine, faca-se voia lor ! Cat despre fatarnicie, ipocrizie si altele de genu, treaba lor. Nu in ultimul rand, total de acord cu ce ai zis si ma bucur ca are cineva ( evident nu eu ) fudulii sa spuna lucrurile respective pe fata 🙂 . Bravo !

  2. Multi au zis-o si continua sa-si reinnoiasca spusele in fiecare an, tocmai de-asta am si mentionat „Persecutati-ma spunandu-mi ca ma folosesc de o atitudine reciclata„. Merci oricum..

Tell me

