I give up

O sa-ncerc, pe viitor, sa ma desprind de-o obsesie cretina – mania de a verifica ast blog lasat in paragina. Nu mai am ce scrie, deci nu mai vreau sa-mi pierd timpul nici cu vizualizarea lui. Am sa-i citesc in continuare pe oamenii care merita treaba asta, putini ce-i drept.
Nu afirm ca pun lacat si-nghit cheia. As fi putut sa dispar din peisaj fara ca vreunul sa-si dea seama de marea monstruozitate, dar am preferat sa-mi indulcesc exista cu un cado’ – o provocare scrisa ce se vrea a-mi solicita vointa. Hagicut

5 gânduri despre „I give up

  1. Uite ca nu ma pot abtine si tot intru.. Nu mai am ce scrie. Nu vreau sa-mi transform blogul intr-o casa a lamentarilor. In plus, m-am saturat de metaforele amplasate prost de-a lungul si de-a latul abecedarului. Ma voi intoarce pe aici cand voi avea ceva inteligent de zis, cu un mesaj eventual.. Pana atunci, numai bine. *hugs*

  2. esti o proasta! termina cu crizele adolescentine si scrie naibii chestii ambigue ca sa am si eu cu ce sa-mi bat capul. Si gresesti – multi am fi observat daca ai fi iesit din peisaj – ha! 😀
    >:D<

Tell me

